با کلید طلایی درهای ثروت را به روی زندگی ام باز کردم

توت سفید خشک شده

توت سفید خشک شده دارای رنگ تیره تری نسبت به نوع تازه آن است و این ویژگی باعث می شود برخی به استفاده آن تمایل نداشته باشند. هر چه توت دارای آب بیشتری باشد رنگ آن تیره تر خواهد شد. توت هایی که کاملا رسیده و شیرین هستند رنگ تیره تری دارند. برخی از انواع توت سفید بر روی درخت خشک می شود، این نوع توت ها ریزتر هستند. نوعی توت سفید که اندازه ی درشتی دارد پس از خشک شدن نیز سفید باقی می ماند. این نوع از توت خشک دارای قیمت بالایی است و بسیار کم است؛ اغلب به خارج از کشور صادر می شود.

04 13

توت سفید تازه امروز

توت سفید تازه امروز را می توانید به راحتی از بازار خریداری کنید. مصرف توت سفید در هنگام دادن امتحانات، کنکور و زمانی که استرس زیادی دارید در کاهش استرس نقش بسیار پررنگی دارد. برای لاغر شدن و کم شدن وزن خود می توانید روزانه مقدار کمی توت سقید مصرف کنید تا از خواص لاغری آن شگفت زده شوید. توت سفید با تاثیر گذاشتن بر عملکرد حافظه و بهتر شدن آن به خوبی می تواند از بروز آلزایمر جلوگیری کند یا آن را درمان کند. یکی از مشخصات توت سفید سالم این است که کاملا تازه باشد به طوری که همین امروز از درخت چیده شده باشد.

05 14

توت سیاه در بازار

قیمت توت سیاه در بازار بر اساس کیفیت متنوع می باشد. مصرف توت ‌سیاه  کلسترول خون را کاهش می دهد و به این شکل به سلامتی و بهبود عملکرد قلب و عروق کمک می‌ کند. خرید توت سیاه در بازار برای کسانی که از مشکل کلسترول بالا رنج می برند، بسیار مفید است. این میوه همچنین موجب کاهش قند خون می شود و می تواند به افراد دیابتی هم کمک کند. در هنگام خرید توت سیاه در بازار باید دقت کرد که میوه های پررنگ آن معمولا رسیده تر و شیرین تر هستند و میوه های کمرنگ آن تر مزه می باشند.

06 13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا