چطور فقر و بی پولی را از زندگی خود فراری دهیم

بادام سنگی عمده

همان‌طور که از نام بادام سنگی عمده مشخص است، این محصول پوست مستحکمی دارد که برای رسیدن به مغز آن باید حتما شکسته شود. یکی از مزیت‌هایی که درخت بادام سنگی دارد این است که در مقابل کم آبی مقاومت بالایی دارد، به همین دلیل در باغ‌هایی که کشت دیم دارند، کاشته می‌شود. این بادام به‌صورت شور و تفت داده شده در آجیل به کار برده می‌شود. همچنین دارای کاربرد فراوانی در صنایع دارویی و غذایی است. بادام برای رفع سرفه و تنگی نفس بسیار کاربردی است. همچنین برای معده نیز مفید است. بادام سینه را نرم کرده و برای درمان زخم معده و روده نیز موثر است. روغن بادام ضد یبوست بوده و می‌تواند باعث رفع یبوست در کودکان شود.

07 8

بادام کاغذی شور

بادام پوست کاغذی ایران یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات صادراتی به کشورهایی مثل دبی و کویت در زمینه بادام است. این محصول معمولا کیفیت و طعم عالی دارد. بسیاری از پزشکان و کارشناسان بر این اعتقادند که این نوع بادام بسیار مفید است.

فروش ویژه بادام کاغذی شور توسط تامین کنندگان این محصول، بستر و زمینه مناسبی برای ارتقای سلامتی تمامی مشتریان و خریداران فراهم کرده است. بنابراین مشتریان این محصول می توانند به راحتی این بادام پرطرفدار را در بستری مناسب خریداری کنند. همانطور که می دانید کشورهای عربی مانند کویت و دبی از مهمترین مشتریان محصولات غذایی ایران هستند. با توجه به اینکه بادام ایرانی یک محصول لوکس در محصولات آجیلی است، این کشورهای عربی بزرگترین واردکنندگان بادام ایران هستند.

08 8

بادام کاغذی درجه یک

بنابراین مصرف این محصول نیازی به استفاده از وسیله خاصی ندارد. این نوع بادام کاغذی درجه یک به راحتی می شکند و برای شکستن آن به اشیا و دستگاه خاصی نیاز نیست. در حالی که به خوبی می دانیم که بادام زمینی چنین محصولی را ندارد و این نکته قابل توجهی است. جالب است بدانید یکی از تفاوت های بادام کاغذی با بادام سنگی تفاوت در کیفیت و طعم آن است یعنی معمولا بادام کاغذی از کیفیت بالاتری برخوردار است و از طرفی از نظر طعم و کیفیت نسبت به سایر انواع بادام سنگی مرغوب تر هستند که این مزیت بسیار مهمی است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که مغز بادام کاغذی دارای کلسترول و چربی کمتری است و حتی چربی آن کاملا ارگانیک و طبیعی است.

09 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا