با کمک و توصیه های افراد ثروتمند، پول پارو کنید!

تروبرد

جالب است بدانید هر ساله حدود ۱۰۰۰۰۰ کره تروبرد در سراسر جهان ثبت می شوند.

چرا اسب تروبرود را انتخاب کنیم واضح ترین دلیل برای انتخاب یک اسب تروبرد مسابقه کورس است این اسب های ورزشکار در این زمینه برتری دارند.

برای همین منظور پرورش یافته اند. آن ها فوق العاده سریع هستند با خلق و خوی باهوش و سخت کوشی در دستان تمرین قرار می گیرند.

جدای از مسابقه اسب های تروبرد بعداز بازنشستگی می توانند زندگی جدیدی پیدا کنند و وارد دنیای درساژ و پرش و سواری آزاد برای اوقات فراغت بشوند.

ویژگی های منحصر به فرد اسب تروبرد شاید قابل تشخیص ترین ویژگی اسب تروبرد سرعت چشگیر این نژاد باشد.

01 10

تراکتور رومانی

برای یک شخم زدن حدود دو الی سه روز طول می کشید، حال با تولید تراکتور رومانی و لودر موجب حفظ سلامتی بدن و صرفه جویی زمان شد.

همانطور که می دانید معدن تولید تریلی تراکتور در مدلهای مختلف که معروف ترین آن رومانی است، شهر تبریز بوده که از نظر قیمت با این اوضاع اقتصادی بسیار مناسب و با خیالی راحت می توان آن را خریداری نموده و بیلهای مخصوص و آهنی را جهت تغییر اجسام سخت نصب نمودند.

همانطور که می دانید ماشینهای سنگین نیاز به قدرت سوخت بسیار بالایی داشته و برای حرکت نیزا به سوختهای گازوئیلی دارند که تراکتور و لودر به دلیل تعبیر موتور دیزل در آنها از این نوع سوخت برای کار مصرف می کنند.

امروزه تمامی افراد دارای زمنیهای کشاورزی نسبت به خرید جک روغنی تریلی تراکتور رومانی اقدام کرده و معمولا از بیل عقب برای شخم و یک خط کردن زمین برای کاشت بذر استفاده می کنند.

02 10

تریلی تراکتور

جک هیدرولیکی تریلی تراکتور نوع پیشرفته جک های دنده ای و پیچی است، بنابراین کاربرد و قابلیت بیشتری نسبت به نوع قدیم دارد و امروزه در صنایع مختلف، از جک روغنی هیدرولیکی به دلیل کارآیی بیشتر آن، برای بلند کردن اجسام سنگین و ماشین های سنگین و غیره استفاده می کنند.

کارخانجات بسیار بزرگ و مطرحی در جهان دست به تولید جک های هیدرولیکی و پمپ هایی می زنند که به تنهایی توسط یک جک قادر به بلند کردن جسم 1000 تنی باشند.

نوع دنده ای آن برای پنچر گیری و هنگام تعمیر خودرو برای بلند کردن آن، همچنین بلند کردن اجسام سنگین در کارخانجات و کارگاه ها  کاربرد دارد.

نوع هیدرولیکی آن که حاوی یک سیلندر است توسط روغن هیدرولیکی از طریق فشار دادن ابزاری که به آن وصل می شود، مثل شیلنگ یا لوله و غیره توانایی بلند کردن اجسامی که دارای وزن بسیار زیاد هستند را دارد.

03 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا