با شروع کسب و کار سودآورم سربازی را خریدم

گوشت فیله شتر مرغ

بسیاری از پزشکان و متخصصان به جامعه بشری توصیه می کنند تا بجای استفاده از گوشت قرمز از گوشت فیله شتر مرغ که چربی بسیار کمی را دارا است استفاده کنند و قیمت این فیله ها با توجه به کیفیت آن تغییر می کند و خرید و فروش این فیله ها در فروشگاه های مواد پروتئینی و سایت آی او استریچ انجام می گیرد.

گوشت شتر مرغ مانند فیله مرغ کالری بسیار پایینی دارد و چربی آن بسیار کم است و مقادیر بسیار زیادی از آمینو اسیدها برای بالا بردن مقاومت بدن و تقویت سیستم ایمنی و بالا رفتن متابولیسم بدن بسیار کار آمد است.

04 9

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی

برای پاسخ به این سوال که آرد سوخاری برای قناری چه ترکیباتی دارد؟ باید گفت که طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی و قناری ها با آرد سوخاری که از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها تهیه می شود و برای مصارف انسانی بوده متفاوت است وبه دلیل وجود ترکیباتی که دارد میتواند بسیار برای پرنده های شما مضر و خطرناک باشد و استفاده از این محصول برای پرنده ها موجب ایجاد بیماری های عفونی و گوارشی می شود.

آرد سوخاری مخصوص پرنده از با کیفیت ترین آرد تشکیل شده است و فاقد هرگونه مواد افزودی مضر مانند نمک، شکر و روغن می باشد. آرد سوخاری باعث خوش بو شدن جیره می شود، گاهی ممکن پرنده های شما از بوی نامطبوع تخم مرغ راضی نباشند و از این محصول استفاده نکنند و از آن جایی که پرنده ها باید تمام مواد مغذی مورد نیاز روزانه ی خود را دریافت کنند.

05 10

طرز تهیه پای مرغ سرخ شده

میزان کلسیم در پای مرغ به حدی است که می تواند روند پیر شدن انسان را تا مقدار زیادی کاهش دهد. طرز تهیه پای مرغ سرخ شده در بسیاری از کتاب ها وسایت های معتبر وجود دارد و افرادی که از فشارخون بالا رنج می برند توصیه می شود حتما از پای مرغ در وعده غذایی خود استفاده کنند چرا که پتاسیم موجود در آن می تواند فشارخون در بدن را به خوبی تنظیم کند.

بسیاری از افراد معتقد هستند که مصرف پای مرغ می تواند اعصاب لثه ها را تقویت کرده و از بروز التهابات در آنها تا مقدار قابل توجهی جلوگیری کند. بررسیهای انجام شده نشان می دهد که پای مرغ دارای مقادیری چون پروتئین، ویتامین و مواد معدنی بوده که بدن به هیچ عنوان توانایی تولید آن را نخواهد داشت.

چربیهایی که در پای مرغ قرار دارند می توانند میزان عملکرد بدن را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند.

06 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا