موجودی حساب بانکی من هر روز افزایش می ‌یابد

من هم باقرار گرفتن در کنار این افراد و قدم نهادن در مسیر هموار و اصولی موفقیت های زیادی را کسب کردم، در ادامه همراه من باشید تا شما نیز با این حوزه های سودمند آشنا شوید.

هندوانه صادراتی

صادرات هندوانه ایران در سالهای اخیر موفقیت های خوبی داشت در سایت هندونه ها می توانید اطلاعات کامل را کسب کنید، به استثنای سال قبل که با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کردیم.

صفر تا صد صادرات هندوانه در میزان تولید این محصولات و زمین زیر کشت و نوع آب و هوای منطقه زیر کشت خلاصه می شود.

 یکی از مسائل اصلی صادرات هندوانه این است که نمی توان دریابیم میان صادرات به کشورهای اروپایی یا آسیایی کدام یک بهتر هستند.

 مهمترین دلیلی که باعث شد صادرات هندوانه از کشور ما  صورت بگیردِ شرایط مناسب آب و هوایی عنوان شده است.

احتمالا بزرگترین دلیل صادرات هنداونه به کشورهای عربی در سالهای اخیر،  تعاملاتی سیاسی بود که رخ داده بود. البته همسایگی ما با کشورهای افغانستان، عراق و تا حدودی امارات در صادرات بیشتر هندوانه می تواند مناسب باشد.

01 8

فاکتور آماده

ساخت و آماده کردن یک فاکتور آماده در اکسل کار دشواری نیست، برای زدن یک فاکتور فروش باید مراحلی را طی کرد.

نحوه فاکتور زدن در اکسل بدین صورت میباشد که ابتدا یک جدول ترسیم کرده و یکسری قواعد را تعیین میکنیم.

اکسل یکسری قالبهای فاکتور به صورت آماده دارد. برای دسترسی به این قالبها آماده ابتدا گزینه file را میزنیم و در قسمت New گزینه Invoice  را جستجو می کنیم و اینتر میزنیم تا قالبهای آماده را به ما نشان دهد.

 اکنون شما میتوانید از میان آنها قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اینکه خودمان یک فاکتور بزنیم ابتدا باید ببینیم که چه نوع اطلاعاتی را لازم داریم و بعد براساس نوع فاکتور اطلاعات مورد نیاز را در آن وارد می کنیم.

این اطلاعات میتواند شامل: اطلاعات فروشنده، اطلاعات خریدار، تاریخ فاکتور، شماره تماس، نوع جنس، تعداد جنس، مجموع هزینه ها و نحوه پرداخت و خیلی از موارد دیگر را میتوان در فاکتور فروش اضافه کرد.

02 8

فیلم های آموزشی آراد برندینگ

با توجه به این موضوع که تجارت مسیری ناشناخته برای افرادی است که به تازگی وارد شده اند و می خواهند در این کار پیشرفت کنند، می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی آراد برندینگ شناخت و مهارت خود را بالا ببرید.

به فرض اینکه قصد دارید در مسیر تجارت کار کنید و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید، در مجموعه آراد برندینگ افراد دو دسته هستند، مورد اول افرادی که وارد مجموعه شده اند تا کاری را استارت بزنند و هنوز هیچ تجربه و تخصصی ندارند.

اما اگر این اشخاص دقت نظر نداشته باشند مسلما در تجارت خود با شکست مواجه می شوند و دیگر قادر به پیشرفت نخواهند بود.

دسته دوم افرادی هستند که در تجارت کار می کنند و به قول معروف بازاری هستند و تجربه کار را دارند. آیا این افراد نیازی به آموزش ندارند و همین که خودشان بازاری هستند و تجربه دارند برایشان کافی است؟

اگر این انرژی را برای آموزش صرف کند و ذوق و انرژی خود را از دست بدهد، اظهار می کنند که دیگر حوصله و توان ادامه کار را ندارم.

03 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا