ناگهان روزهای تیره و تار فقر همانند سفیدی گردو روشن شد!

من نیز با تغییر نگرش و باورهایم قدم های بلندی را در راستای اهدافم برداشتم و توانستم درآمدم را بالا ببرم. فعالیت در حوزه انواع گردو بسیار سودمند بود و توانستم در این مسیر موفقیت های چشمگیری را تجربه نمایم، در ادامه با این حوزه پر سود بیشتر آشنا شوید.

گردو روغنی

خانم های حساسی که به دنبال پوست و موی زیبایی هستند با گنجاندن گردو روغنی در برنامه غذایی روزانه می توانند به هدف خود برسند.

آنتی اکسیدان موجود در گردو که شاید خیلی از افراد از تاثیر فوق العاده آن اطلاعی ندارند، باید بدانید که آنتی اکسیدان در گردو باعث می شود که سیستم ایمنی بدن بالا رود و در برابر بیماری ها مقاومت نشان دهد.

آنتی اکسیدان بدن را از بیماری هایی مانند سرطان و غیره به دور می کند زیرا به سلول های رادیکال آزاد اجازه نمی دهد که سلول های سرطانی را تولید کنند.

گردو روغنی را می توان به دو صورت با پوست و بدون پوست تهیه کرد و نوع با پوست آن هم به دو گونه می باشد.

گردو ها سایز های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برخی بزرگتر و برخی کوچکتر می باشد.

افراد طبق سلیقه می توانند گردو ها را به صورت مغز یا پوست دار خریداری کنند اما گردو با پوست بهتر است زیرا به راحتی می توانید مدت بیشتری آن را نگهداری کنید.

04 4

گردو رشت

برای خرید گردو رشت توجه داشته باشید که گردو ها را بر اساس میزان چربی، اندازه گردو، درشتی مغز و نازک یا زخیم بودن پوست ارزش گذاری می کنند.

در برخی مناطق گردو های درشت تر به صورت دانه ای و در اکثر مناطق گردو ها به صورت فله به فروش می رسند.

اگر گردو را به صورت تازه خریداری کرده اید بلافاصله اقدام به جدا کردن پوست سبز و خشک کردن گردو کنید چرا که به سرعت سیاه شده و کپک می زند.

گردو نوعی خشکبار دارای دو لایه پوست سبز و چوبی است که از درخت گردو به عمل می آید.

مغز چرب گردو طعم شیرین و رنگی از سفید تا قهوه ای دارد.

به گردو های با پوست نازک تر که پوست آن ها به راحتی جدا می شود، گردو پوست کاغذی گفته می شود.

05 4

گردو خارجی عمده

معمولا می توان گردو خارجی عمده را به دو صورت بسته بندی و فله خریداری کرد که خریدرای عمده آن برای افرادی که به مقدار زیاد به آن نیاز دارند و یا در این حوزه مشغول به کار هستند می تواند بسیار به صرفه باشد.

گردو خارجی دارای انواع متفاوتی از قبیل چینی، امریکایی، بلغاری و افغانی می باشد که تفاوت های کمی از نظر پرورش وغیره با گردوهای ایرانی دارد.

تفاوت اساسی آن با گردو ایرانی در رنگ پوست، قیمت، طعم، مقدار چربی که در ان وجود دارد، اندازه می باشد.

 اما این گردوها هم می تواند برای خرید گردو مناسبی باشد و طعم و خاصیت بی نظیری داشته باشد با اینکه گردوی ایرانی یک چیز دیگر است.

خرید گردو خارجی عمده یک روش مناسب در خرید برای افراد می باشد زیرا وقتی شما به صورت عمده به تهیه گردو می پردازید باعث می شوید که هزینه کمتری را صرف کنید.

زیرا خرید عمده با خرید بسته بندی شده یا در مقدار کم متفاوت می باشد و قیمت بسته بندی بالاتر از قیمت عمده می باشد.

06 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا