با پوشاک دخترانه به درآمد بالا رسیدم

سارافون دخترانه مجلسی

آیا می شود سارافون را همه جا پوشید؟ اگر شما یک سارافون دخترانه مجلسی با طرح ساده مانند یک شومیز سارافون جدید می خرید در پاسخ به سوال باید گفت بله شما می توانید آن را در همه مکانها نظیر: خرید، میهمانی، گردش، سرکار و یا هنگام پیاده روی بپوشید.

بعد از معیار سایز سارافون دخترانه حال به معیار انتخاب رنگ می رسیم برای انتخاب یک سارافون دخترانه جدید چه رنگی را خریداری کنم؟ اگر قصد دارید که از سارافون دخترانه جدید در فصل تابستان استفاده نمایید.

بهتر است که رنگهای روشن و شاد را برای سارافون انتخاب نمایید از رنگهای مناسب فصل تابستان برای انتخاب رنگ سارافون دخترانه شیک می توان به رنگ آبی یخی، صورتی، لیمویی، سفید، کرم، یاسی و غیره اشاره نمود.

اگر شما همیشه استایل ساده را می پسندید و به دنبال سارافون طرح دار نیست می توانید یک سارافون دخترانه ساده بدون طرح را انتخاب نمایید و آن را همراه با یک شومیز نخی ساده ست کنید.

07 2

سارافون دخترانه

یکی از مزایایی که این پوشاک دارد این است که پاییزه بوده و می توان  شومیز صورتی و سارافون دخترانه را همراه با یک زیر سارافونی بافت بپوشید.

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که سارافون، شومیز و تونیک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ما در این بخش قصد داریم تا توضیحاتی در خصوص هر یک ارائه کنیم تا بتوانید آنها را از یکدیگر تشخیص دهید.

سارافون: این لباس روسی است و در مراسمات مختلف این کشور پوشیده می شود که با گذشت زمان دچار تغییراتی شده است.

شکل ظاهری این لباس گشاد و بدون آستین بوده و می توان زیر آن تیشرت یا لباس پوشید اما برخی از تولید کنندگان برای زیبایی بیشتر به آن آستین نیز اضافه کرده اند، سارافونها در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شوند که نوع کوتاه آنها معمولا تا روی زانو می باشد.

شومیز: در واقع همان تیشرت دخترانه می باشد که در گذشته شکل و شمایل دیگری داشته و اصل کلمه شومیز، فرانسوی است و مدل آن بدون دکمه بوده و در ناحیه پشت گردن و آستین آن دکمه دارد.

08 2

سارافون

مزون های مطرح شهر معمولا اجناس خود را به صورت ست برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که این کار موجب استقبال افرادی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت می دهند قرار گرفته است.

این مجموعه ها اغلب سارافون و شومیز را با شلوار متناسب با رنگ لباس ها درون یک چوب لباسی می گذارند.

این کار موجب می شود فرایند خرید با سرعت بیشتری انجام شود و همین طور دغدغه افراد برای ست کردن لباس هایشان تا حد زیادی از بین برود، نا گفته نماند در بسیاری از موارد خرید ست بسیار مقرون به صرفه تر از جداگانه خریدن هر کدام از محصولات می باشد.

طراحان لباس در هر فصل کاری مدل ها و طرح های جدیدی از مانتو، سارافون و شومیز را ارائه می دهند.

ست شومیز با شلوار و یا دامن یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد که در اکثر مهمانی های خانودگی و جشن تولد ها این سبک پوشش در میان زنان و دختران جوان دیده می شود.

برای دوخت این مدل لباس ها از پارچه نخی خنک که آب رفت نداشته باشد و در طرح های متنوع استفاده می شود.

09 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا