از طریق راهی باورنکردنی به ثروت دست یافتم

یخچال نفتی

یکی از سیستمهای خنک کننده ای که بسیار قدیمی است و طرفدار زیادی نیز داشته است یخچال نفتی هستند که در ترموستات آنها جیوه قرمز استفاده شده است که ماده ای کمیاب و خطرناک بوده است در این یخچالها نفت تنها وظیفه ایجاد حرارت در قسمت ژنراتور را داشته است و نقش مستقیمی در چرخه خنک کنندگی یخچال نداشته است و عوامل مهم و تاثیرگذار در این چرخه آب و آمونیاک هستند.

چرا از جیوه قرمز در یخچال قدیمی استفاده میشد؟ دلیل وجود جیوه قرمز در این یخچالها رسانایی گرمای پایین آن است که علاوه بر این یخچالها در بسیاری از وسایل الکترونیکی در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است برای مثال در تلفنها و تلوزیونها که البته امروزه جای آن با فلزات دیگر جا به جا شده است. تفاوت این یخچالها با یخچال برقی این است که از قسمتهای متحرکی تحت عنوان کمپرسور استفاده نشده است و نیروی محرکه خود را مستقیما از حرارت ایجاد شده توسط شعله های نفتی می گیرد.

01 2

یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت

همان طور که مستحضر هستید قیمت یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت یا یخچال جنرال الکتریک دو قلو 1800 40 فوت در تمامی مراکز سراسر کشور متفاوت است. همانطور که در متن فوق ذکر شد یخچال دوقلو اسنوا و انکوباتور یخچالدار از کیفیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار است و افراد برای استفاده از این امکانات پیشرفته اقدام به تهیه ی آن می نمایند. این یخچال از ساخت بسیار زیبا و برای خانواده های پرتعداد بسیار مناسب است و از نظر قطعات بسیار باکیفیت بوده و دوام بالایی دارد.

بدین جهت استفاده از این یخچال می تواند بسیار لذت بخش باشد و از فضاهای داخلی آن که با دیگر یخچالها متفاوت است می توان بسیار استفاده نمود که از مزیت مهم آن بشمار می آید. این یخچال از امکانات و کارایی بالایی برخوردار است و با توجه به پیشرفته بودن آن، متقاضیان برای تهیه این محصول اقدام می نمایند چرا که کیفیت برای آنها بسیار اهمیت دارد.

02 2

یخچال جنرال

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی ایرانی که  بدون شک در تمام منازل در انواع و ابعاد مختلف یافت می شود،یخچال جنرال هستند که برندهای بسیار متعددی انواع مختلف آن را طراحی و تولید می کنند. برند جنرال الکتریک که به تولید انواع یخچال دوقلو با بهترین کیفیت شهرت یافته است، برای اولین بار در بوستون آمریکا طراحی و تولید شد اما پس از گذشت چند سال سهام آن به رکتهای عمومی که توسط مردم اداره می شد واگذار شد.

با مقایسه یخچالهای تولیدشده در ایران و یخچالهای جنرال الکتریک می توان به مزایا و معایب هر یک پی برد که طول عمر کمپرسور از مهم ترین مزیت یخچالهای جنرال الکتریک محسوب می شود. محصولات این برند بدون هیچ نوع محدودیت و تحریمی به تمام کشورهای جهان صادر می شوند. شاید شما تصور کنید که این برند تنها اقدام به تولید یخچال و لوازم خانگی می کند؛ این درحالی است که نه تنها لوازم خانگی و انواع مختلف آن را تولید می کند، بلکه انواع موتور جت و هواپیما، خودرو، موتور های برقی و آبی و همچنین صنایع پزشکی متنوعی را تولید می کند.

03 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا