گنج ثروتمند شدنم در باغچه حیاطمان بود

انگور یاقوتی قرمز

در کشور ما باغات انگور یاقوتی قرمز متعددی موجود است که نیاز بازار های داخلی و گاها با صادرات نیاز بازار های خارجی را نیز بر طرف می کند، این میوه ی شیرین و خوش طعم دارای بافتی آب دار است و انواع مختلفی از آن موجود است و طرفداران زیادی دنیز دارد.

انگور به صورت خوشه ای است و دانه های آن به صورت عجیب و شگفت انگیزی در کنار هم دیگر قرار گرفته اند که نشانه ای از عظمت پرودگار عالم است.

برخی از انگور ها دارای هسته هستند و برخی دیگر نیز بدون هسته می باشند که انگور های بدون هسته مناسب برای خشک کردن و تبدیل کردن به کشمش هستند و برای استفاده در انواع دسر ها نیز مناسب می باشند.

10

انگور یاقوتی گرمسیری

انگور یاقوتی گرمسیری که برای این درختان می باشد به صورت خوشه ای می باشد و دارای دانه های گوشتی و شیرین می باشد که بسته به نوع نهال ظاهری متفاوت را دارا می باشند به گونه ای که برخی به صورت اشکی و گرد می باشند که طعمی عالی را دارا می باشد.

همان طور که در قبل اشاره ای داشتیم، نهال انگور و بلوبری خشک دارای انواع مختلفی می باشد که نوع یاقوتی یکی از این محصولات بوده  است و قصد داریم در ادامه درباره ویژگی های آن توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خوشه هایی که برای این نوع نهال می باشد دارای حجم زیادی بوده است و از دانه های گرد و نظمی تشکیل شده اند. لذا، این نوع به دلیل این که میوه آن بدون هسته می باشد بسیاری از تولید کننده ها آن را به برای تهیه کشمش به کار می گیرند همچنین این نوع برای شیره گیری بسیار مناسب بوده است و بیشتر افراد برای تولیدات گسترده شان از این نوع بهره می گیرند.

11

انگور یاقوتی سیاه

به عبارتی انگور یاقوتی سیاه سرشار از بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی هستند که همه ی آن ها برای سلامت بدن بسیار مفید هستند.

علاوه بر این موارد از این انگور استفاده های زیاد دیگری نیز می کنند و این انگور از میوه های پرکاربرد به حساب می آید.

انگور یاقوتی به دلیل ویژگی و مواد فعالی که دارد این مواد فعال عضلات قلب و ماهیچه های مربوط به قلب را فعال و کمک می کند.

همچنین این خواص و ویتامینی که در انگور یاقوت سیاه وجود دارد موجب می شود تا افرادی که فشاخون و چربی بالایی دارند.

ا شما را در این مقاله از تمامی ویژگی و مشخصات انگور یاقوتی سیاه این میوه زیبا و خوشمزه آگاه و آشنا می کنیم.

انگور یاقوت سرشار از لوتئین و زآگزانتین است که وجود این ویتامین و مواد مغذی برای تقویت بینایی موثر است که نسبت به انگورهای دیگر برتری دارد.

12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا