با بستن کمربند همت پولدار شدم

الکل سفید 96 درصد

الکل سفید 96 درصد از فرآیند تخمیر و تقطیر تولید می شود. این نوع الکل انواع مختلفی دارد. این می تواند در بخش پزشکی به عنوان استفاده شود. بیشتر در دستمال های طبی و ژل های ضد باکتری دست ضدعفونی کننده استفاده می شود. اتیل الکل میکروارگانیسم‌ها را از بین می‌برد و در برابر اکثر باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها مؤثر است.

همچنین می‌توان از آن به عنوان یک حلال دارویی و پاد زهر برای برخی از انواع مسمومیت‌ها استفاده کرد. الکل طبی 96 همچنین می تواند به عنوان سوخت موتور و افزودنی سوخت استفاده شود. در اروپا اتیل الکل به سوخت بنزین اضافه می شود تا سوخت E10 ایجاد شود.

اتیل الکل نیز به عنوان یک حلال جهانی در نظر گرفته می شود و می توان آن را در رنگ ها، نشانگرها، تنتورها و محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی یافت. همچنین می توان آن را در دهان شویه ها، عطرها و دئودورانت ها یافت. تیارا الکل را به عنوان تامین کننده الکل اتیلیک خود انتخاب کنید. آیا به دنبال تامین کننده اتیل الکل هستید؟ ما را به عنوان تامین کننده مورد نظر خود انتخاب کنید! ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان مستقل الکل در جهان هستیم.

04

الکل سفید طبی

الکل سفید طبی از جمله الکل سفید طبی، دارای انواع مختلف و مشخصاتی هستند که در تولید الکل های مخصوص ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگر از این الکل ها به عنوان ضد یخ در تولید ضد یخ خودرو استفاده می شوند و برخی دیگر از این محصولات، به عنوان مواد نگهدارنده در نمونه های آزمایشگاهی کاربرد دارند.

انواع متعدد از این الکل ها توسط متخصصین شیمی با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید می شوند و جزء مرغوب ترین الکل ها برای استفاده در صنعت پزشکی هستند

حفظ زیبایی و سلامتی پوست مسئله حائز اهمیت برای بیشتر افراد است و برخی از افراد درگیر بیماری های پوستی مثل جوش و آکنه هستند.

با استفاده از الکل سفید طبی می توان چربی های پوستی را به راحتی از بین برد و به درمان جوش ها و آکنه های پوستی کمک شایانی نمود.

05

الکل سفید یک لیتری

الکل سفید یک لیتری از تخمیر مواد قندی به دست می آید در حالی که متانول از روشهای سنتزی و گازی به دست می آید. کار با متانول بسیار خطرناک است و حتما باید متخصص باشید تا متانول را در استفاده خاص و تولید مواد خاصی مانند اسید استیک متیل ترشیو و، تخته سه لایه، رنگ و مواد منفجره به کار ببرید. رنگ شعله ی الکل اتانول آبی است اما رنگ شعله متانول سفید و زرد رنگ است.

متیلن یک ساختار رادیکالی است که حدود 14 درصد وزنی دارای هیدروژن است و یک اتم کربن با ساختار CH2 نیمه قطبی می باشد.

راه اندازی خط تولید الکل 96 درصد با ستفاده از برج تقطیر پیشرفته مخصوص رقیق کردن مواد اولیه و داشتن تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین نیروی متخصص و استفاده از آب مقطر و داشتن مجوز برای تولید و حتی گرفتن مجوز از مشتری برای فروش مجاز آن و داشتن مخازن نگهدارنده.

06

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا