یخچال پرده هوا چیست؟ راهنمای خرید به همراه لیست فروشندگان

ممکن است، این سوال در ذهن افرادی که قصد خرید یخچال پرده هوا را دارند، پیش بیایید، که چرا با توجه به این که این یخچال ها درب ندارد، ولی می توانند به حفظ کیفیت و تازگی محصولات داخل یخچال پرده هوا جلوباز کمک کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، درسته که دربی در طراحی و ساخت یخچال های روباز فروشگاهی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود، ولی به واسطه ی گردش هوا که به صورت یکسان و یکنواخت در بین تمام طبقات و قفسه های یخچال انجام می شود، از خراب شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری می کند. نداشتن درب به عنوان یک مزیت بسیار مهم یخچال فروشگاهی بدون درب می باشد، چون مشتریان زمانی که برای خرید به فروشگاه های شما مراجعه می کنند، می توانند تمام محصولات را به واسطه ی استفاده از نورپردازی هایی که در بین طبقات انجام شده است، محصول مد نظر خود را پیدا کنند، و بعد از این خرید خود را کامل کردند، به صندوق فروشگاه ها مراجعه می کنند.

یخچال پرده هوا چیست؟ + لیست فروشندگان

یخچال جلوباز دارای چند طبقه برای قرار دادن محصولات می باشد، و با توجه به این که درب ندارد، دیگر نیازی نیست، نگران باز و بسته کردن درب یخچال باشید. نکته مهمی که در هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن است، که متناسب با نیاز شما باشد، در غیر این صورت هزینه اضافی مصرف انرژی را برای شما به همراه دارد. همان طور که قبلاً هم به این مورد اشاره کردیم، یخچال بدون شیشه گزینه مناسبی برای مشاغلی است، که به دنبال نمایش محصولات یخچالی خود هستند. هر کولر دارای یک سیستم فن قدرتمند است، که غذاها و نوشیدنی ها را ساعت ها بدون استفاده از درب سرد نگه می دارد. این بدان معنی است، که همه محصولات خوشمزه شما نه تنها برای افزایش فروش فوری به وضوح نمایش داده می شوند، بلکه تا زمانی که فروخته شوند، در دمای نگهداری مطمئن نگهداری می شوند. استفاده از سیستم موتور مرکزی در یخچال های صنعتی و فروشگاهی علاوه بر مدیریت مصرف انرژی، به صرفه نیز می باشد.

در یخچال های متری با استفاده از فناوری پرده هوا، دسترسی مشتری به کالاهای داخل آن بسیار ساده و سریع است، و در اعماق مختلف برای ایجاد کاربری های مختلف فراهم می شود. همچنین برای جلوگیری از اتلاف و مدیریت مصرف انرژی در زمان های بلااستفاده، پرده های شب در مدل های دستی و برقی برای این دسته از محصولات تعبیه شده است.

قیمت یخچال پرده هوا سیلور

بررسی انواع یخچال پرده هوا (از نظر ایستاده و خوابیده بودن، نوع موتور)

قبلاً از بررسی انواع یخچال پرده هوا بهتر است، در رابطه با طرز کار یخچال بدون درب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در این مورد باید بگوییم، که هوای داخل سیستم، با مکش توسط فن و بعد از آن پس از عبور از اوپراتور سردخانه، به بیرون هدایت می­ شود، و هوای سرد را از دهانه­ ی فن خارج می­ کند. بعد از انجام این فرآیند دوباره هوا به وسیله ­ی فن جمع و دوباره تکرار می­ شود.

  • یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال ایستاده پرده هوا در ابعاد و اندازه های مختلف (سه تا هشت درب) با توجه به نیاز مشتریان و فضایی که برای قرار دادن یخچال در نظر گرفته اند، تعیین خواهد شد. عایق بندی به کار گرفته شده در تولید این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد، و شما می توانید در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، رستوران ها از این یخچال ها استفاده کنید. درب این محصولات از نوع شیشه ای  و از نوع سکوریت یا نشکن است، علاوه بر این به صورت دو جداره نیز می باشد، که موجب می شود، از اتلاف انرژی و سرمای یخچال جلوگیری شود.

  • یخچال خوابیده پرده هوا

نوع کارکرد یخچال خوابیده پرده هوا به این صورت می باشد، که از طریق منافذ زیر طبقات لایه ­ای از هوا را در فضای بیرونی ایجاد می ­کند، و دمای داخلی یخچال­ ها را تا میزان استاندارد کنترل می­ کند.

  • یخچال پرده هوا موتور سرخود

با توجه به این که موتور انتخاب شده برای این یخچال از نوع سرخود می باشد، در بیشتر موارد در بخش داخلی و یا قسمت پشتی آن نصب خواهد شد. یخچال پرده هوا موتور سرخود در مقایسه با نوع دیگر این یخچال ها که موتور آن ها از نوع موتور مرکزی می باشد، در ابعاد کوچک تری طراحی و تولید می شوند، و فضای کمتری را برای جاگیری نیاز دارند. برای این که برای جا به جایی این یخچال به مشکل برنخورید، پایه های آن به صورت چرخ دار می باشد.

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

یخچال پرده هوا مدل موتور مرکزی مناسب برای استفاده در محیط هایی می باشد، که قرار است، حجم زیادی از محصولات را نگهداری و برای فروش عرضه کنند. موتور یخچال پرده ای در مدل موتور مرکزی در فضایی بیرون از خود یخچال نصب می شود. در مواردی که قصد دارید، طول یخچال شما بزرگ تر باشد، موتور انتخاب شده برای کارکرد عالی از نوع موتور مرکزی می باشد.

خرید یخچال پرده هوا از البرز برودت

طرز کار یخچال بدون درب

ممکن است، در مورد نحوه ی کارکرد یخچال بدون درب سوال هایی برای شما پیش می آید. در مورد طرز کار یخچال بدون درب باید بگوییم، که به صورتی انجام می شود، که لایه‌‌ ای از هوای سرد را از طریق منافذ داخل طبقات در مقابل فضای بیرونی ایجاد می کنند، و دمای محفظه یخچال را بعد از گذشت زمان کوتاهی به میزان استاندارد می‌ رساند.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال پرده هوا با توجه به موارد مختلفی اعم از متراژ و طول، نوع موتور، جنس بدنه، اندازه اواپراتور و نوع مصرف، کندانسور و… تعیین خواهد شد. نوسانات موجود در بازار هم ممکن است، در تعیین قیمت نهایی یخچال روباز تأثیرگذار باشند، و باعث شوند، تا روز به روز قیمت یخچال جلو باز افزایش پیدا کند. برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات مورد نیاز خود می توانید از کارشناسان فروش شرکت هایی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، تماس بگیرید.

یخچال پرده هوا ریما سرما

یخچال پرده هوا (یخچال بدون درب) یکی از گروه محصولات ریما سرما می باشد، که به دلیل فضای جادار برای انواع خرده فروشی ها و قرار دادن محصولات شما در فروشگاه های زنجیره ای گزینه ی ایده آلی می باشد. یخچال های تولید شده در این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت ایستاده و خوابیده طراحی و تولید می شود. هم چنین شما می توانید با ارائه توضیحات لازم از محل قرارگیری یخچال به کارشناسان فروش این گروه تولیدی سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری ثبت و محصول خود را از طریق باربری های که در سراسر کشور فعالیت می کنند، دریافت کنید.

جهت خرید آنلاین یخچال پرده هوا از صنایع برودتی ریما سرما با شماره های زیر تماس بگیرید.

کارشناسان فروش:

  • 09128725346
  • 09128932372

قیمت یخچال پرده هوا سیلور

گروه تولیدی سیلور تولید کننده های انواع یخچال های پرده هوا (ایستاده، خوابیده، قفسه ای، وسط فروشگاهی) می باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد فروشگاه و یا هایپرمارکت خود متراژ مناسب را انتخاب و ثبت سفارش کنید. شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید اینترنتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید، و از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند خواهید شد، فقط کافیست که در زمان برقراری تماس به همکاران ما اطلاعات و ابعاد مد نظر خود را برای یخچال پرده هوا را اعلام نمایید، و بعد از دریافت مشاوره رایگان خرید خود را ثبت نهایی کنید.

کارشناسان فروش:

  • 09128396466
  • 09128398711

خرید یخچال پرده هوا از البرز برودت

صنایع برودتی البرز برودت تولید و عرضه کننده انواع یخچال های پرده هوا (ایستاده و خوابیده) با به کارگیری از بهترین قطعات و مواد اولیه می باشد. شما می توانید با توجه به رنگ دیگر دکوراسیون فروشگاه خود رنگ مد نظر خود را انتخاب و یخچال پرده هوای مد نظر خود را با آن رنگ سفارش دهید. امکان سفارشی ساختن انواع تجهیزات فروشگاهی برای مشتریان در این مجموعه وجود دارد.

خرید و قیمت انواع یخچال پرده هوا مناسب برای استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای از البرز برودت. جهت کسب اطلاعات با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

کارشناسان فروش

  • 09128195947
  • 09128472398

یخچال پرده هوا اورست

یخچال پرده هوا اورست

صنایع برودتی اورست تولید کننده انواع یخچال بدون درب فروشگاهی می کوشد، تا با استفاده از بهترین متریال و ابزار ساخت بهترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از ویژگی های یخچال پرده هوا اورست می توان به داشتن عایق بندی تزریقی فوم و تنوع بسیار بالا محصولات اشاره کرد. شما می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید، و در مورد قیمت و تنوع محصولات ما اطلاعات کسب کنید.

کارشناسان فروش:

  • 09128335491
  • 09128944101

یخچال پرده هوا اونیور

یخچال پرده هوا اونیور

صنایع برودتی اونیور به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات هایپرمارکتی می باشد، که در طراحی و ساخت انواع یخچال پرده هوا سابقه ی درخشانی دارد. این مجموعه قابلیت ساخت یخچال پرده هوا هایی زیبا و با طراحی منحصر به فرد شما را نیز دارا می باشد، فقط کافیست با شماره درج شده در این قسمت تماس بگیرید، و از لیست قیمت یخچال پرده هوا مطلع و سفارش خاص خود را ثبت کنید. این مجموعه در کمترین زمان و با استفاده از بهترین امکانات و مواد اولیه یخچال ها را برای شما فراهم می کنند، تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

کارشناس فروش:

  • 09128007182

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا