ایزوگام بام خانه ام را با ثروت ایمن کرد

ایزوگام بام گستر

ایزوگام بام گستر از بهترین و مطمئن ترین پوشش ها برای عایق نمودن سطوح در برابر رطوبت می باشد و عمر مفید آن معمولا 10 سال است. قیمت ایزوگام بام گستر زمانی که از تولیده کننده بدون واسطه این عایق خریداری شود به نسبت مناسب تر خواهد بود. ایزوگام بام گستر چیست و از چه موادی تشکیل می شود؟ این اولین سوالی است که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد، ایزوگام بام گستر پوششی عایق از جنس قیر و الیافی نظیر پلی استر می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب به سطوح از آن استفاده می شود. این پوشش مقاوم از اجزاء مختلفی تشکیل شده است تا بتواند محافظت از سطوح را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

01 23

ایزوگام بدون فویل

ایزوگام بدون فویل، محصولی بسیار کارآمد است که جهت عایق کردن سطوح مختلف در برابر نم و رطوبت، مورد استفاده می باشد. قیمت ایزوگام بدون فویل بسته به عوامل مختلف از جمله جنس، کیفیت و برند متفاوت می باشد. همان طور که می دانید از ایزوگام برای افزایش مقاومت یک ساختمان در برابر نم و رطوبت استفاده می کنند و این محصول یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای عایق سازی دیوارها و کف می باشد. ایزوگام در انواع مختلف و به صورت فویل دار یا بدون فویل تولید می گردد که هرکدام به سبب داشتن ویژگی های متفاوت، در مکان های مختلف مورد استفاده هستند.

02 22

ایزوگام پشت بام آپارتمان

یکی از روشهای نوین عایق کاری روی پشت بام آپارتمان و سایر نقاط ساختمان ایزوگام است که جایگزین خوبی برای عایقهای قدیمی از جمله قیر است و هزینه نسبتاً مناسبی هم دارد. در رابطه با قیمت و نصب ایزوگام روی موزاییک می توان گفت قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر روی سطوح دیگر از جمله موزاییک قابل استفاده و اجرا است؛ البته برای این کار رعایت یک سری پیش نیازها ضروری است. ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای سقف و کف و دیوارهاست که به شکل رول در بازار وجود دارد؛ هر رول در حدود چهار میلی متر ضخامت دارد و در متراژ ده متر طول و یک متر عرض و وزنی در حدود ۴۰ کیلوگرم ارائه می شود.

03 21

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا