نوشیدن چای پس از میلیاردر شدن به من چسبید

چای کوهی سوزنی

اگر در فصل بهار سری به کوه و دشت بزنید، حتما در دل دامنه ها می توانید چای کوهی سوزنی را پیدا کنید. قیمت چای کوهی سوزنی در این مناطق بسیار ماسب تر است.

گیاهی که با گل های پنبه ای صورتی و بنفش رنگش، در طبیعت خودنمایی می کند و با عطر و بوی مست کننده اش فضا را معطر می سازد.چای کوهی سوزنی از گیاهان بومی کشور ما می باشد و از زمان های بسیار دور مورد استفاده افراد بوده و از برگ ها و ساقه های آن برای تهیه دمنوش های شفابخش استفاده می کردند. این گیاه در جهت درمان زخم های عمیق، نیز به کار می بردند.

22 9

چای ماسالا

یکی از خوشمزه ترین انواع چای موجود در بازار چای ماسالا می باشد که دارای خواص بسیاری از جمله برای لاغری می باشد. امروزه قیمت چای ماسالا نست به چای سیاه کمی مناسب تر می باشد.

این نوع چای را می توان با شیر مصرف کرد که با قیمت عرضه و فروش عمده آن در مراکز مختلفی از کشور قابل خریداری است. ماسالا صرف نظر از هر خواص و ترکیباتی که داشته باشد دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری است.

شاید بسیاری از افراد به همین خاطر آن را مصرف می کنند اما با دانستن فوایدی که این نوع چای برای سلامتی دارد می توا استفاده ای مناسب تر از آن به عمل آورد.

23 8

چای میوه ای

اگر بخواهیم از نوشیدنی های مهم تاریخ بشر یاد کنیم امکان ندارد که اسم چای در آن لیست وجود نداشته باشد، یک نوشیدنی با تنوع بسیار که گسترهٔ استفاده از آن جهانی است. در حال حاضر قیمت چای میوه ای بسیار ارزان و قابل دسترس می باشد.

وقتی صحبت از چای به میان می آید، نوشیدنی معطری که با ریختن آب جوش بر برگ های گیاه چای که نام علمی اش «کاملیا سیننسیس» است به ذهن متبادر می شود.

شاید انواع دیگری از چای مانند چای سفید و چای سبز نیز آشنا به نظر آید و بسیاری از آن ها نیز استفاده کرده باشند؛ انواعی از نوشیدنی که غالباً به صورت گرم مصرف می شود و باعث آرامش اعصاب می گردد.

امّا دامنه انواع چای بسیار گسترده تر از آن است که به نظر می رسد و در زبان امروز بیش از اینکه به نوعی گیاه خاص اطلاق شود به روشی که این نوشیدنی تولید می شود گفته می شود.

24 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا