در یک سال به درآمد هشت رقمی دست یافتم

یخچال صنعتی تک درب

یخچال، از ضروری ترین وسایل و لوازم خانگی هستند که جزء لا ینفک زندگی بشری گشته اند که به منظور نگهداری هر چه بیشتر و بهتر مواد غذایی طراحی و تولید گشته اند و امروزه قیمت یخچال صنعتی تک درب بسیار مناسب برآورد شده و از نیازهای اساسی هر خانوار به حساب می آیند، استفاده از یخچال های صنعتی با رونق کسب و کارهای تجاری و فروشگاهی، ضرورت بالایی دارد. یخچال وسیله ای است که از یک سرد کننده و عایق حرارتی برای انتقال گرما ساخته شده است که به منظور حفظ و نگهداری بهتر و بیشتر مواد غذایی، نوشیدنی ها، میوه و سبزیجات از فساد و خرابی به وجود آمده است تاریخچه اولین سرد کننده به عنوان یخچال به ابو علی سینا می رسد که اولین بار مبرّد را طراحی کرد که پایه و اساس ساخت یخچال شد.

امروزه یخچالها در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شوند، یخچالهای صنعتی برای استفاده در آشپزخانه تجاری کافی شاپ، رستوران، هتل، سوپر مارکت، فروشگاه های فروش گوشت و مرغ و فست فودها استفاده می شود، وجود این دستگاه های سرد کننده در محیط های بزرگ و فروشگاهی با توجه به حجم مواد غذایی که نیاز به نگهداری دارند، ضروری می باشد.

13 12

یخچال صنعتی

در زندگی هر یک از ما از وسایل بسیار زیاد و متنوعی استفاده می کنیم و همین وسایل از ضروری ترین نیاز های انسان محسوب می شود، یکی از وسایل کاربردی و بسیار خوب؛ انواع یخچال ها است که قیمت یخچال صنعتی  بسیار مناسب است. یخچال یکی از وسایلی است که می توان در نگه داری انواع غذا ها و مواد خوراکی در مدت زمان نسبتا طولانی استفاده کرد و این نگه داری درست سبب سلامت بیش تر بدن انسان می شود.

یکی از انواع یخچال ها که بسیار بزرگ هستند و کیفیت بالایی دارند و بیش تر برای کارخانه ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ به کار می روند، انواع یخچال های صنعتی هستند. قیمت این یخچال ها بالا است و یخچال صنعتی دست دوم در تهران موجود است و افراد می توانن از آن ها استفاده کنند، این یخچال ها بیش تر خرید و فروش می شوند. یخچال یکی از کالا یی محسوب می شود که در زندگی هر فرد بسیار لازم و ضروری است و کاربرد بسیار زیادی را دارند.

14 12

یخچال صنعتی رستوران

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت یخچال صنعتی رستوران اندازه آن است در اماکن دارای رطوبت بیشتر یا استهلاک بالاتر، استفاده از ورق های ضد زنگ و مقاوم ضروری است. علاوه بر منجمد سازی غذا یا گوشت ها می توان از این یخچال ها برای محیط داخلی رستوران به منظور نگهداری نوشیدنی ها یا سایر کنار غذاها مورد استفاده قرار گیرد. یخچال صنعتی در واقع همان یخچال معمولی است با بدنه ای بزرگ که برای مراکز تجاری یا صنعتی بکار می رود.

فروش یخچال صنعتی توسط شرکت ما با قیمت ارزان و رقابتی عرضه‌ می شود. شما می توانید با شرایط استثنایی و با برخورداری از تخفیف های ویژه این محصولات را در دو نوع انجمادی و خنک کن خریداری کنید.

15 12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا