راه حلی آسان برای پولدار شدن ما

برای اینکه از رازهای پولدار شدن با خبر شوید باید با قدم های هر چند کوچک شروع به پول در آوردن کنید برای اینکه پول در بیاورید که قدرت مالی خود را توسعه دهید برای اینکار باید با سرمایه گذاری هایی در حوزه گل که انجام می دهید کاری کنید تا پولتان برایتان کار کند و سرمایه شما را افزایش دهد.

گل ارکیده

گل ارکیده در منزل، امروزه توجه عده کثیری از مردم را به خود جلب کرده است. راز محبوبیت گل ارکیده، ماندگاری طولانی مدت آن است. گل ارکیده یک گیاه زیباست که رنگهای متنوع، شکوفه‌های بزرگ و گل های با دوامی دارد. این گیاه از خانواده  Orchidaceae (ثعلبیان) بوده و بومی جنوب شرقی آسیا و شمال استرالیا میباشد. گل ارکیده کم توقع بوده و همین امر نیز نگهداری گل ارکیده را برای همگان امری لذت بخش نموده است. گلهای تازه روییده ی ارکیده، حدود 3 تا 6 ماه ( بسته به محیط و شرایط نگهداری گل ارکیده ) باقی خواهد ماند. گل ارکیده بصورت کلی به 2 گونه وحشی و زینتی تقسیم میشود. گونه های وحشی گل ارکیده در شمال ایران وجود داشته که نوعی ثعلب از آنها میگیرند و برخی گونه‌ های آن نیز مصارف دارویی دارند.

13 10

گل آفتابگردان

گل آفتابگردان با 70 گونه مختلف خود، متعلق به شمال و جنوب آمریکاست. بعضی از گونه‌های آفتابگردان به‌دلیل داشتن تخمه‌های خوراکی و لذیذ در جهان بسیار محبوب بوده و به وفور تکثیر شده است. آفتابگردان علاوه بر اینکه گل زیبایی است، از نظر اقتصادی هم بسیار اهمیت دارد و یک گل ارزان قیمت است. جالب است بدانید این گل برخلاف باور بیشتر مردم وقتی بالغ شد جهت آن با خورشید تغییر نمی‌کند، بلکه این تغییر جهت تنها زمانیست‌ که گل هنوز بالغ نشده است. گل آفتابگردان، چندساله است و با یک بار کاشت، چند سال برمی‌گردد و مجددا به باغچه شما گل‌های زیبای خود را هدیه می‌دهد. آفتابگردان برای نخستین بار در آمریکا رشد کرده وتا سال‌ها به عنوان یک منبع غذایی مهم در جهان شناخته میشد. اما با رخ دادن انقلاب صنعتی اروپا، اهمیت تجاری این گل کمتر شد. امروزه آفتابگردان بیشتر از منظر زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

14 10

گل رز

گل رز یا گل سُرخ ها یکی از مهمترین دسته گیاهان میباشد که دردنیای باغبانی، از محبوب ترین درختچه های گلدار است. رُز یا گل سُرخ، جنسی ازخانواده گل سُرخ ها یا (Rosacea) رُزاسِه هستند که بوته هایش پاکوتاه و پا بلند و رونده با ساقه های چوبی است و در بعضی گونه ها برگهایش غیر دائمی و در برخی دائمی میباشد. در اقسام اصلی و اولیه بوته ها صورت بدوی خود را داشته، بصورت کُرپه و پُر تیغ و خار میباشد، ولی پس از گشن گیری و بدست آوردن اقسام و جورهای تازه که بیشتر بوسیله پیوند روی پایه های اقسام وحشی درست شده، صورت آن دگرگون شده و تا اندازه ای به میل پرورش دهندگان تغییر صورت داده به اشکال مختلف: کُرپه، چتری، مجنون ( آویزان ) و بقول فرانسویان ( گل رُز گریان ) و غیره درآمده است.

15 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا