چگونه بدون سرمایه کسب و کارم را شروع کنم؟

در این مقاله من میخواهم به شما نشان بدهم که بدون سرمایه هم مانند من می توانید شروع کنید و در اینجا توضیحاتی راجب محصول ام دی اف که با آن شروع کردم به شما می دهم و اگر علاقه دارید مثل من شروع کنید با من همراه باشید.

ام دی اف کابینت

ام دی اف کابینت در کنار مزایای بی‌شماری که دارد، دارای معایبی نیز می‌باشد. از جمله مهم‌ترین معایب استفاده از ام دی اف کابینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، قرار گرفتن کابینت ام دی اف در معرض آب باعث متورم شدن و باد کردن آن می‌شود. به همین دلیل است که حتماً باید از روکش‌های ضد آب استفاده کرد.

یکی از عیوب اصلی این نوع کابینت‌ها، مقاومت کمی است که در برابر آب دارند. به همین دلیل است که این کابینت‌ها بعد از قرار گرفتن در معرض رطوبت زیاد می‌پوسند. برای برطرف کردن این عیب نیز راهکارهای مختلفی وجود دارند از جمله آب‌بندی درست. بنابراین، باید از چسب‌های مناسب مانند چسب‌های آکواریوم برای آب‌بندی درست کابینت‌ها استفاده کرد که البته این کار هزینه‌بر است.

مقاومت بالای ام دی اف باعث می‌شود تا دوباره چسباندن آن بعد از ترک‌خوردگی یا شکستن بسیار دشوارتر از کابینت‌های چوبی باشد.

10 10

ام دی اف ایرانی

بزرگترین مزیت ام دی اف ایرانی در مقابل چوب هزینه است. یک آشپزخانه چوبی تزئین شده معمولاً حدود ۱۵-۲۰٪ بیشتر از همان سبک درب در MDF است.

ام دی اف ایرانی یک محصول مفید از مشتقات چوب است که عمدتا به دلیل قیمت خوب و فقدان نقص طبیعی مثل چوب در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه مناسب و قابل برشکاری و موجود در اندازه و مدل‌های مختلف و پایدار و مقاوم و عدم داشتن نقص‌های طبیعی مثل گره‌های موجود در چوب ام دی اف نسبت به گرما و حرارت بسیار حساس است.

در نتیجه، کابینت‌هایی که در اطراف اجاق گاز قرار می‌گیرند، بعد از مدتی پوسته پوسته یا برجسته می‌شوند. حتی ممکن است که رنگ آن‌ها نیز تغییر کند.

11 10

ام دی اف

ام دی اف از ذرات خرده شده چوب تشکیل شده است. این الیاف توسط چسب یا رزین در یک دستگاه متراکم و فشرده شده و سپس تحت حرارت خشک می‌شوند و بعد از آن به قطعات مناسب برش می‌خورند. فرق این تخته با تخته‌های خرده چوب در اندازه‌های الیاف آن‌هاست تخته خرده چوب از تکه‌های بزرگتر چوب تشکیل شده است.

 MDF از رنگ و بافتی ثابت برخوردار است و اغلب دقیقاً مانند درب افرا رنگ شده به نظر می‌رسد. جنس کابینت آشپزخانه ممبران نیز از ام دی اف است.

دقت داشته باشید رزین به کار رفته در این الیاف ماده‌ای سمی است که تنفس آن بشدت خطرناک است پس هنگام برشکاری و تولید این قطعات در یک محیط صنعتی با تهویه مناسب قرار بگیرید.

12 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا