تکنیک هایی که از من یک فرد ثروتمند ساخت

انجیر پیوندی

فرزندان شما در روز فعالیت بدنی بسیار بالایی دارند و سوخت و ساز بدن آنها زیاد است همین امر باعث تخلیه انرژی می شود که با خوردن انجیر پیوندی بعد از بازی بسیار تاثیر گذار است، نوجوانان در حال حاظر مشغول به خواندن کتاب و رفتن کلاس های خصوصی هستند که با خوردن انجیر صادراتی به ذهن شما برای یاد گیری بهتر مطالب کمک کرده و رشد فکری را بیشتر می کند.

جوانانی که ورزشکار هستند یا به سرکار می روند این دسته افراد فعالیت بدنی بالایی داشته و چون انرژی زیادی صرف می کنند طبیعتا پروتئین از دست می دهند که می توانند با خوردن انجیر بدن خود را تقویت کرده و جانی دوباره بگیرند و باید بگویم در رشد عضلات آنها خیلی مفید است.

07 18

انجیر خشک

در حال حاضر انجیر خشک یکی از میوه های مرغوب و باکیفیت می باشد که از لحاظ طبقه بندی جزء مواد غذایی ملین و فیبردار به شمار می رود که دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد و مصرف آن به همه افراد بسیار توصیه می شود.

با توجه به اینکه انجیر در ترکیبات خود دارای انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد، مصرف آن به صورت روزانه و همراه با آجیل های دیگر بسیار توصیه می شود، چراکه مصرف این محصول می‌ تواند به سلامت بدن کمک بسیار زیادی نموده و در مقابل به درمان امراض و بیماری های مختلف نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

08 18

انجیر آردی

انجیر خشک اردی یکی از انواع انجیر خشک است که می‌توان، به عنوان یک میان وعده سالم میل کرد. انجیر آردی سالم از انجیر خشک استهبان تولید می‌شود که به صورت نرم و مرطوب عرضه می‌شود. انجیر خشک اردی به دو صورت کروی و سکه‌ای هست.

انجیر میوه‌‌ ای نرم و شیرین است و از گونه‌ های درخت فیکوس به دست می ‌آید. انجیر حاوی دانه‌ های کوچک خوراکی است و این دانه ‌ها به دلیل این که مواد مغذی به این میوه اضافه می ‌کنند ارزش زیادی دارد. در سراسرجهان انجیر را به صورت تازه و خشک مصرف می ‌کنند.

برای تهیه انجیر خشک اردی ابتدا انجیر‌ها را به کمی آرد آغشته می‌کنند و از نخ‌های ضخیم عبور می‌دهند. سپس آنها را در نور آفتاب و یا یک محیط گرم آویزان می‌کنند تا خشک شوند. استفاده از آرد باعث می‌شود تا انجیر‌ها به هم نچسبند.

09 18

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا