حوزه تجهیزات پزشکی به طور باورنکردنی از من یک میلیاردر ساخت

سرنگ گاواژ

سرنگ گاواژ برای تغذیه افرادی که قادر به تغذیه غذا نیستند استفاده می شود .در این روش غذا به صورت مایع از طریق سرنگ و سوند مستقیما به معده فرد بیمار انتقال داده می شود. اگر بیمار دارای لوله تراکستومی یا لوله تراشه است از نداشتن ترشحات مطمئن شوید .در غیر این صورت ابتدا بیمار را ساکشن نموده و سپس عمل گاواژ را انجام دهید. از قرار داشتن سوند معده در داخل معده اطمینان حاصل کنید .به طوری که اگر با سرنگ ترشحات معده را بکشیم محتویات معده به داخل سرنگ برگشت یابند.

04 16

زیراندار بیمار

زیراندار بیمار  یا زیرانداز بیمارستانی، دروشیت بیمار و … از جمله کلماتی است که برای این محصول به کار گرفته می شود. مراقبت از بیمار و یا سالمند در منزل در بهودی و کمک به بیمار در درمان هرچه سریعتر بسیار حائز اهمیت است. زیرانداز بهداشتی برای بیمار یکی از وسایل کالاهای پزشکی است که در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، مراکز نگهداری از سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیز می توانید برای نگهداری از بیمار خود در منزل از زیرانداز بهداشتی بیمار استفاده کنید. در طراحی زیر انداز بیمار (UnderPad) از برجستگی های لوزی شکلی جهت ثابت‌ تر ماندن زیرانداز و جلوگیری از حرکت بیش از حد آن در زیر بدن بیمار استفاده شده است.

05 16

سرنگ شیشه ای

از سرنگ شیشه ای در پزشکی برای تزریق دارو به بدن بیمار  و در آزمایشگاه  برای نمونه برداری مورد استفاده قرار میگیرد. سرنگ به صورت کلی وسیله ای استوانه شکل و درجه بندی شده است  که در انتهای آن پیستونی وجود دارد که با نیروی دست  دارو یا نمونه  را به سمت خروجی سرنگ هدایت می کند و از طریق سر سوزن تیز وارد بافت بدن  یا محل مورد نظر می شود. به صورت کلی  سر سرنگ شیشه ای یک اندازه و استاندارد ساخته شده لذا  هر نوع سوزنی به آن وصل می‌شود و پیستون داخل سرنگ به سهولت در داخل بدنه قابل حرکت می باشد. ویژگی سرنگ شیشه ای شامل؛ بادوام بودن، قابلیت استفاده مجدد، قابلیت اتوکلاو کردن می باشد.

06 17

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا