راز میلیاردر شدنم در یک گلخانه نهفته است

توت فرنگی تهران

همانطور که قبلا ذکر کردیم طبع توت فرنگی تهران گرم است و گرم مزاجان باید آن را با سردیجات میل کنند و گرم مزاجان نیز براحتی می‌توانند از آن مصرف کنند، این خوراکی به نوعی به عنوان تنقلات و میان وعده میل می‌شود که مصرف آن برای تمامی سنین مفید می باشد.

توت خشک به همراه آجیل نیز میل می‌شود که برای مغز بسیار مفید خواهد بود و آن را نیز می‌توان پودر نمود و با پودرش حلوا تهیه کرد، این پودر را می‌توان در انواع کیک، شیرینی و دیگر خوراکی‌ها نیز استفاده نمود و می‌توان این میوه خشک را خیساند و  از آن به شکل‌های مختلف استفاده کرد.

توت خشک را با نوشیدنی‌هایی مانند چای نیز می توان به جای قند استفاده نمود مثلا کسانی که دیابت دارند می‌توانند به جای قند آن را بدون نگرانی میل کنند، این خوراکی به دلیل عاری بودن از رطوبت ماندگاری بیشتری دارد و در هر فصلی قابل دسترس و قابل استفاده می باشد.

توت خشک طعمی شیرین و خوشمزه دارد و از خشک شدن انواع توت تازه بدست می‌آید که بسته به گونه و نوع دارای کیفیت‌های مختلفی است، مثلا هر چه از توتهای تازه درشت، شیره و گوشتی تهیه شده باشد کیفیت و قیمت بالاتری دارد، لذا در زمان خرید باید به تازگی و سالم بودن آن توجه نمود.

07 17

توت فرنگی خشک

توت فرنگی خشک عاری از لکه، خاک و خاشاک، بدون سنگ ریزه و کاملا سالم است و از آن می‌توان شیره توت نیز تهیه کرد و به دلیل مصارف بالا و خواص بی شمار از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشد، این خوراکی را می‌توان در جای خشک و خنک یا در یخچال نگهداری نمود و در صورت نگهداری در یخچال نرم و تازه می‌ماند و ماندگاری اش نیز طولانی تر می‌شود، همچنین باید حتما به دور از رطوبت نگهداری شود چون رطوبت باعث کپک زدنش خواهد شد.

یکی از راه‌های نگهداری طولانی مدت از توت، خشک کردن آن می‌باشد تا در اینصورت بتوان در هر فصلی از خواص و طعم خوشمزه اش بهره‌مند شد، این میوه خشک در طب سنتی خواص بالایی داشته به همین دلیل محبوبیت بالایی دارد و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

08 17

توت فرنگی شمالی

قبل از خرید توت فرنگی شمالی خشک به ظاهر آن توجه کنید چون نمونه باکیفیت دارای شیرینی قابل قبولی است و توت له شده در آن وجود ندارد که با مشاهده آن می‌توان نمونه های له شده را تشخیص داد چون رنگشان تیره تر می‌باشد، آن‌ها در صورتی که در شرایط خوب خشک شده باشند عاری از گرد و غبار هستند.

توت خشک مرغوب دارای رنگ روشنی است و کپک زدگی یا تار عنکبوت در آن مشاهده نمی‌شود که کاملا خالص نیز می باشد، همچنین باید توجه نمود این میوه خشک در زمان خرید کاملا خشک باشد و وجود رطوبت درونش نشان دهنده یخ زدگی‌اش است یا اینکه به دلیل داشتن کرم ممکن است شسته شده باشد.

در سایت فروش ما انواع توت خشک در کیفیت‌های بالا عرضه می شود که بسته به گونه قیمت‌های متفاوتی دارند، مشتریانی که قصد خرید این محصول را به صورت عمده دارند می‌توانند آن را بسیار باصرفه تهیه کنند ضمن اینکه از خالص بودن، تازه بودن و باکیفیت بودن محصول اطمینان بالایی خواهند داشت.

09 17

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا