طعم ثروتمندی را با این پودرها خوش طعم تر کردم

پودر توت فرنگی

پودر توت فرنگی جذاب‌ترین پودر برای طرفداران زیبایی و آرایشی است چرا که کلی خاصیت پوستی دارد؛ در بحث خوردنی‌ها به خصوص کیک و شیرنی، بستنی و نوشیدنی می‌توانید روی این پودر قرمز رنگ حساب ویژه باز کنید.

پودر قرمز رنگ توت فرنگی با میزان ۱۰۰ درصد خلوص برای صنایع غذایی و زیبایی جز مواد اولیه مرغوب است، تازگی پودر های میوه مجموعه‌ی ما کمک کننده برای محصول با کیفیت‌تر خواهد شد.

پودر توت‌فرنگی از لحاظ ارزش غذایی غالب بوده و مزایای شاخص دارد که یقینا به گوش شما نیز خورده است، ما نیز به اجمال همراه شما برخی ویژگی‌های این پودر را مرور می‌کنیم:

رنگ قرمز توت‌فرنگی به خاطر آنتوسیانین است که گردش خون را تنظیم نموده و از حملات قلبی جلوگیری می‌کند.

دیابت نوع دو با خوردن غذاهای نشاسته‌ای برای مبتلاین این بیماری زیاد می‌گردد، اسید الاگیگ پودر توت فرنگی برای متعادل کردن قند خون عالی است.

آنتی بادی موجود در این پودر به عنوان مکمل ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی نام برده می‌شود.

خنثی کننده تغییرات نورون‌های مغزی بوده و کاهش حافظه را در سالمندان به تاخیر می‌اندازد.

10 9

پودر آناناس

پودر آناناس همانند آناناس تازه خواص زیادی دارد که می تواند در زمان های کمبود آناناس تازه جایگزین مناسبی باشد. همچنین پودر آناناس می تواند به تنهایی یک چاشنی عالی و خوشمزه در آشپزخانه شما باشد. پودر آناناس یک اسانس طبیعی و خوشبو است که در موارد زیادی کاربرد دارد.

پودر آناناس مانند آناناس تازه دارای خواص فراوان است. این پودر خوش بو و خوش طعم سرشار از آنتی اکسیدان است. از همین رو در جلوگیری از سرطان و پیری زود رس بسیار موثر است. پودر آناناس منبع غنی از ویتامین ث است و می تواند در تقویت سیستم ایمنی نقش موثری داشته باشد. پودر آناناس می تواند فقر آهن در آقایان را به خوبی جبران کند.

این محصول شگفت انگیز سرشاز از ویتامین ث و غنی از آنتی اکسیدان است و تورم و کبودی بعد از عمل جراحی را به خوبی درمان می کند. پودر آناناس در حفظ سلامت قلب، شریان های عروقی و کلیه ماده ای مفید است.

11 9

پودر آلبالو

پودر آلبالو خشک شده جز میوه های پر مصرف و آشنا برای بسیاری صنعت، کارخانه، صنف های غذایی و حتی میان وعده در خانواده ها می باشد.

خرید و فروش پودر آلبالو طبیعی و ارگانیک در حوزه ی تغذیه ای انسان ها از درجه اهیمت بالای برخوردار شده است.

صنایع غذایی، دارویی و حتی دام و طیور نیز درصدد هستند تا در طعم دهنده های خود و همچنین مکمل های غذایی جهت بالا بردن ارزش غذایی از اسانس و پودرهای طبیعی بهره ببرند.

کشور ما در تولید و فراوری میوه های مختلف به خاطر اقلیم آب و هوایی مساعد توان بالقوه و بالفعل بسیاری دارد؛ می توان ارزآوری بیشتری برای کشور داشت.

پودر میوه تولیدی و نوع فروش و مصرف آن نیازمند این است تا ابتدابه ساکن توجه به خود میوه، میزان تولید، مزایا و خواص میوه برای صنعت تغذیه انسان داشت.

12 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا