مغناطیس پولدار شدن من با بادام بود

بادام هندی

ایرانیان از قدیم الایام علاقه شدیدی به خشکبار ها داشته اند مخصوصا اگر آن خشکبار بادام هندی باشد قیمت بادام در ایران کمی بالاست با اینکه ایران خود تولید کننده است و در بازار های دیگر با بهترین قیمت روز خرید و فروش عمده آن را به عهده دارد و در رتبه پنجم صادرات بادام در جهان نیز است دلیل قیمت بالای بادام نسبت به میوه های دیگر خاصیت و اندازه آن است. بادام هندی (Cashew) یک دانه‌ی کلیه شکل است که از درخت بادام هندی برداشت می‌شود؛ درختی گرمسیری که در اصل بومی برزیل است اما امروزه به مناطق گرمسیر مختلفی در جهان نیز منتقل شده و کشت می‌شود. زمان برداشت، دانه‌های بادام هندی هنوز کاملا نرسیده و رنگشان سبز است. پس از برداشت، پوسته‌ی دانه‌های بادام هندی را با چاقو برش داده و مغز آن‌ها را بیرون می‌آورند.

13 9

بادام ایران

بادام ایرانی همچون گردو و پسته از انواع آجیل های با کیفیت و خوشمزه ایرانی است که خواص فراوانی جهت سلامتی دارد. بادام ایران یکی از انواع آجیل و میوه خشک پرطرفدار در جهان است. فواید بادام مرغوب ایرانی بادام به دلیل دارا بودن ارزش درمانی فوق العاده و مزه خوب طرفداران زیادی دارد، بادام ایرانی دارای ویتامین های B و E و همینطور حاوی سطح بالایی از مواد معدنی و فسفر فراوان است و برای رشد و سلامت مغز انسان مهم است، بادام فعالیت مغز را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد استفاده از بادام در رژیم غذایی برای سلامت عمومی و عملکرد بهتر سیستم عصبی مفید است. تاثیر بادام برکاهش وزن افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، نوشیدن شیر بادام بسیار مفید است. فیبر موجود در بادام موجب ایجاد حس سیری می شود و مواد غذایی حاوی بادام برای اشخاصی که تصمیم به کاهش وزن دارند مناسب است. بادام مامایی یکی از بهترین نوع بادام ایرانی است که جهت صادرات استفاده می شود. درخت بادام از انواع درختان دیرگل است و در برابر آفات مقاومت بالایی دارد.

14 9

بادام درختی

همان گونه که می دانید مرکز پخش بادام درختی شهر رشت می باشد که این محصول از کیفیت بی نظیر و عالی برخوردار می باشد. این نوع خشکبار طرفداران بسیاری زیادی دارد و سرشار از چربی اشباع است که به سلامت قلب مفید بوده و از دیگر فواید این محصول که باعث استحکام مینای دندان و استخوان ها به خصوص کودکان نوجوانان و جنین در شکم مادر و همچنین دارای ویتامین ها و پروتئین های است. اصول کار بادام شکن ها عمدتاً بر اساس فشردن بادام در فاصله بین دو صفحه است، بنابراین برای تعیین توان لازم برای این ماشین و نیز امکان طراحی دقیق اجزای آن دانستن نیرو انرژی و توان مورد نیاز برای شکستن بادام ضروری است. ویتامین ای به عنوان ۱ ترکیب آنتی اکسیدانی به خوبی شناخته شده است؛ این دسته از ترکیبات با مهار رادیکال های آزاد مانع از آسیب به بافت ها می شوند.

15 9

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا