با راه اندازی گلخانه توت فرنگی ثروتی شیرین کسب کردم

توت فرنگی تازه

آب و هوای مناسب می تواند زمینه ی رشد و پرورش توت فرنگی تازه وحشی خوشه ای درختی باشد که هر کدام از آن روش مخصوص به خود را دارد که در ادامه به شما توضیح می دهیم. محصولاتی که ما امروزه بدون کمترین زحمتی به مصرف می رسانیم در گذشته به سختی به دست می آمد به این دلیل که روش مناسبی برای پرورش آنها وجود نداشت.

حالا می دانیم که برای پرورش دادن محصولاتمان باید چه قوانینی را رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را انتظار بکشیم.

توت فرنگی یکی از خوشمزه ترین انواع میوه تابستانه می باشد که با ورود آن به بازار مصرف می تواند متقاضیان زیادی را به همراه داشته باشد. روشهای مختلفی برای پرورش آن وجود دارد که هر کدام از آنها دارای شرایط خاصی می باشد که با رعایت قوانین آن می توانید ثمره کار خود را در مدت زمان کوتاهی ببینید.

01 19

توت فرنگی تهران

یکی از روشهایی که بیشترین طرفدار را دارد پرورش توت فرنگی تهران در گلخانه می باشد که باید در این روش اقدامات لازم را به کار ببرید.

در محیط گلخانه همه چیز تحت کنترل می باشد از قبیل دما، نور و دیگر مواردی که باعث می شود تا رشد توت فرنگی به روش صحیح انجام شود. افرادی که در این مجموعه ها کار می کنند به درستی می دانند که چه کارهایی باید در این راستا انجام دهند ولی شیوه ی پرورش آن به گونه ای است که اگر در آب و هوای مناسبی قرار گیرد در باغچه ی کوچکتان هم می توان این کار را انجام دهید.

گیاهان پر فایده ای از دل زمین بیرون می آیند که توت فرنگی وحشی می تواند به صورت خود رو باشد و نیاز به مراقبت آن چنانی نداشته باشد. شیوه ی رشد آن به گونه ای می باشد که نیاز به دخالت انسان ندارد و خودش رشد می کند و تنها نیازمند برداشت می باشد.

02 18

توت فرنگی

یکی از میوه‌جات خشک که خواص بالایی برای سلامت دارد توت فرنگی خشک است که در طب سنتی نیز دارای طبع گرم و تری است بنابراین برای سرد مزاجان بسیار مفید می‌باشد، لذا در اینجا خواص آن در طب سنتی را بازگو می‌کنیم.

توت خشک دارای ریز مغذی‌ها، کاروتنوئید، کربوهیدرات‌ها و ویتامین‌ها است که با افزایش حجم خون از کم‌خونی پیشگیری می‌کند و در درمان فشار‌خون نیز نقش موثری دارد، همچنین سلامت دستگاه گوارش، تقویت طحال و معده از دیگر خواص توت خشک می‌باشد که به دلیل داشتن اسید مالیک و اسیدتانیک انواع چربی، نشاسته و پروتئین را جذب نموده و اسهالی که از سوء هاضمه نشات می گیرد نیز با این میوه خشک بهبود می‌یابد.

03 17

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا