کمپوت سرمایه ام را به کامم شیرین کرد

کمپوت گلابی

کمپوت گلابی بدون شکر و رژیمی نوعی از خوراک های بسیار خوشمزه می باشد که در بازار به خرید و فروش به قیمت عمده می رسد از بهترین نوع گلابی های درجه یک برای تولید کمپوت گلابی استفاده می شود که دارای خواص زیادی می‌باشد.

 برای بیماران خیلی مناسب چون ویتامین های زیادی در آن وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود در ایران تولید کمپوت گلابی به صورت عمده تولید می شود و به تمام کشورهای اروپایی صادر می کند که با صادرات آن بهترین نوع درآمد ارزی را به دست آورد کمپوت گلابی خوشمزه سالم را از طریق فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

کمپوت گلابی سفت کمپوت های بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد که طرفداران زیادی دارد نوعی از میوه‌های پرخاصیت از تمام ویتامین های موجود در آن برای بدن لازم است پس باید کمپوت گلابی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از آن استفاده کنیم کمبود گلابی حاوی آنتی اکسیدان بسیار قوی می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن خیلی مناسب است.

19 8

کمپوت سیب

کارخانجات برای تهیه کمپوت سیب از نمونه های مختلف این میوه استفاده می کنند، معمولا این تولیدکنندگان از که دارای بافت سفت و شیرین استفاده کرده و همچنین عطر و طعم آن بسیار مهم می باشد.

انتخاب سیب مناسب برای تولید کمپوت اهمیت داشته زیرا سیب کال طعم خوبی به آن نمی دهد و سیبی که بیش از حد رسیده باشد در هنگام فرآیند تولید له شده و ساختار خود را از دست داده و له می شود.

بهترین نوع سیب جهت این کار نمونه ای بوده که یک هفته به چیدن آن مانده است تا در طی تولید دچار متلاشی شدن نشود. معمولا از زمان چیده شدن تا قرار گرفتن در خط تولید این میوه در محفظه هایی با درجه صفر درجه سلیسیوس نگه داشته می شود.

در مرحله بعدی سیبها برای شست و شو به خط تولید فرستاده می شود و به صورت کامل شسته و ضدعفونی شده و سپس برای پوست گیری و جدا کردن هسته به خط بعدی می روند.

20 8

کمپوت آلوئه ورا

مواد معدنی موجود در کمپوت آلوئه ورا محصول شامل: کلسیم، کروم، مس، سلنیوم، منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم و روی است که تمامی نیاز بدن را تامین می کند که برای عملکرد مناسب سیستمهای آنزیمی مختلف در مسیرهای متابولیک مختلف ضروری هستند و دارای تعداد کمی آنتی اکسیدان هستند.

قندهای کوجود ر آلوئه ورا: مونوساکاریدها (گلوکز و فروکتوز) و پلی ساکاریدها: (گلوکومانان/پلی مانوز) را فراهم می کند. اینها از لایه موسیلاژ گیاه به دست می آیند و به عنوان موکوپلی ساکارید شناخته می شوند.

مهمترین مونوساکارید مانوز فسفات می باشد و معمول ترین پلی ساکاریدها گلوکومانان مانان بتا نامیده می شوند. این محصول نیر دارای اکسینها و جیبرلینها می باشند که به بهبود زخم کمک می کنند و دارای اثر ضد التهابی هستند.

این گیاه ۲۰ مورد از ۲۲ اسید آمینه مورد نیاز انسان و ۷ مورد از ۸ اسید آمینه ضروری را فراهم می کند و همچنین حاوی اسید سالیسیلیک است که دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است.

لیگنین، یک ماده بی اثر، زمانی که در ترکیبات موضعی گنجانده شود، اثر نفوذ سایر مواد را در پوست افزایش می دهد و ساپونینها که مواد صابونی هستند حدود 3 درصد ژل را تشکیل می دهند و خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی دارند.

21 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا