با شغل دومم به آرزوهایی که داشتم دست پیدا کردم

در حین این‌که با سعی و تلاش‌تان به اهداف مرتبط با کسب و کارتان دست پیدا می‌کنید، مهم است به یاد داشته باشید که کارآفرین بودن فقط یک وجه از هویت شما است. فراموش نکنید که در وهله‌ی اول چرا کارتان را شروع کردید!

ترشی سیر

از فواید ترشی سیر می‌توان به ویتامین‌های B ،C، پتاسیم، فسفر، آهن موجود در سیر اشاره کرد. این ویتامین B موجب کارکرد مناسب روده می‌شود. همچنین فسفر موجب در سیر ترشی در ازدیاد حافظه موثر است.ترکیبات گوگردی موجود در سیر زمانی که در طی فرآیند هضم قرار می‌گیرند،گازی تولید می‌کنند.

این گاز وارد خون شده و سبب ایجاد بوی بد در دهان و سیستم تنفسی فرد می‌شود. یکی از فایده‌های سیر ترشی بودار این است که با وجود این که دارای ترکیبات گوگردی است، ولی باعث ایجاد بوی تند سیر در فرد نمی‌شود.

سیر خام را بعد از پوست کندن برای 30 دقیقه در معرض هوا قرار می‌دهند تا خواص درمانی آن فعال شود. در سیر ترشی هم خواص درمانی سیر به علت فرآیندی که دارد تا تهیه می‌شود، آزاد می‌گردند.

10 8

ترشی بندری

از محبوب ترین انواع ترشی می توان به ترشی بندری اشاره کرد که ارزش خرید بسیار خوبی هم دارد، این ترشی جزء بهترین و خوشمزه ترین مدلهای ممکن است که ارزش غذایی بسیار زیادی هم دارد برای مثال گل کلم موجود در ترشی بندری به خوبی هر جه تمامتر باعث می شود که شما از بیماریهای استخوانی مانند آرتروز در امان باشید و همچنین باعث می شود که بدن شما از نظر کلسیم، آهن و پروتئین به خوبی تامین شود و شانس این که به بیماریهایی مانند سرطان دچار شوید را به شدت کاهش می دهد.

11 8

ترشی مازندران

وجه تمایز سوم ترشیها در میزان مدت زمانی است که ترشی مازندران برای جا افتادن نیاز دارد، به طور کلی پروسه ی جا افتادن ترشی یک پدیده ی زمانبر است.

به دلیل اینکه در طی یک زمان نسبتا طولانی آب بین بافتی در میوه و سبزی به کار رفته در ترشی باید با سرکه موجود در ترشی جایگزین شده و در این حالت ترشی به اصطلاح جا می افتد اما برخی برای کوتاه کردن این پروسه زمانی ترفندهایی را به کار برده و این مدت زمان را کوتاهتر کرده و بدین صورت ترشی فوری تهیه می کنند.

12 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا