با تغییر سبک زندگی در حوزه چسب به رویاهایم دست پیدا کردم

چسب چوب

بهترین ویژگی که می توان به چسب چوب  و چسب آجر نما نسوز نسبت داد فوق العاده قوی، فوری و غلیظ بودن آن می باشد. چسب چوب همانطور که از اسمش پیدا است دو چوب را به هم می چسباند. چسب چوب یکی از چسبهای پرکاربرد است که اکثرا با آن آشنا هستند و بسیار هم کابردی می باشد زیرا برای خیلی از کارها از آن استفاده می کنیم. با آنکه اسم آن برای چوب است ولی برای چسباندن خیلی لوازم قابل استفاده می باشد. جنس آن ک از مواد پلیمیری و عالی می باشد و در صنعت چوب بسیار کاربرد دارد. تقریبا تمام پایه های مبلمان توسط  آن بهم چسبیده است و ویژگیهایی ک دارد باعث محبوبیت آن شدت است.

07 16

چسب کاشی

یکی از مصالح ساختمان سازی، چسب کاشی سرامیک پرسلان­­ است که امروزه با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود. این چسب یکی از متریال هایی است که با استفاده از ان مصالح ساختمانی را به سطح مورد نظر اتصال می دهیم. مواد تشکیل دهنده چسب کاشی مواد شیمیایی و معدنی هستند که می توانیم به سیمان غیر الی، ماسه ریز و افزودنی های که دارای چسب هستنند، اشاره کنیم،

در این چسب موادی استفاده شده است که قدرت چسبندگی بالایی دارند و سبک هستند به همین دلیل در زمان نصب زمان و انرژی کمتری می گیرند. سرامیک های مختلف جذب آب یکسانی ندارند. برخی از سرامیک ها جذب ابی کمی دارند و اگر از ملات های سیمانی برای چسباندن آن استفاده کنیم به دلیل اینکه در پشت ان ها توری و رزین وجود دارد به کف یا دیوار به خوبی نمی چسبند و بعد از گذشت چند ماه جدا می شوند.

08 16

چسب هبلکس

با تغییر در تکنولوژی ساخت مصالح ساختمانی و استاندارد های جدید و لزوم ایجاد تغییر در نحوه ساخت و ساز، تولید و عرضه مصالح ساختمانی جدید مانند چسب هبلکس سبک رونق خوبی یافته است و وب سایتهایی نظیر نی نی سایت، اقدام به عرضه این محصول نموده اند.

این نوع چسب یک ماده اتصال دهنده همه کاره است که بیشتر برای چسباندن انواع بلوک های هبلکس به کار می رود و به دلیل ایجاد سرعت در ساخت و ساز، دوام بسیار زیاد و قدرت چسبندگی بالا، استقبال زیادی از آن صورت گرفته و سازندگان بسیاری مبادرت به استفاده از این نوع مصالح ساختمانی نموده اند.

قابل ذکر است که این ماده علاوه بر چسباندن بلوک های هبلکس، جهت اتصال انواع مصالح ساختمانی مانند سنگ، کاشی و سرامیک نیز کاربرد دارد؛ چسب بلوک هبلکس به صورت محلول از پیش آماده در دسترس می باشد و و قابلیت استفاده در پروژه های مختلف را دارد.

09 16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا