مهارت هایم باعث فتح قله های موفقیت شد

انکوباتور نوزاد

لازم است بدانید که دستگاه‌ های انکوباتور نوزاد به صورت پرتابل طراحی می شوند که دارای عملکرد عالی هستند، در نمونه های پرتابل انکوباتور حمل و نقل نوزادان به بخشهای گوناگون بیمارستان راحت تر می باشد ضمن اینکه در این دستگاه ها منبع تغذیه برای نوزادان هم طراحی می‌ شود. دستگاه های انکوباتور میزان دما، اکسیژن و رطوبت مورد نیاز نوزاد را تنظیم می نمایند و شرایطی که برای رشد نوزاد لازم است را به وجود می آورند، گاهی اوقات برخی از نوزادان با عفونت و بیماری متولد می شوند.

که این دستگاه ها با دارا بودن فیلترهای مخصوص اکسیژن و همچنین میزان کمی رطوبت موجب کاهش عفونتها و بیماریهای بدن نوزادان می گردند ضمن اینکه این دستگاه ها ارائه خدمات توسط کادر درمان را برای نوزادان راحت تر نموده اند. بیشتر مراکز درمانی و همچنین بیمارستانها برای خرید انکوباتور نوزاد آمبولانسی به صورت عمده اقدام می نمایند، این دستگاه ها که برای نوزادان طراحی می شوند به گونه ای هستند که دارای دو دریچه می باشند و از بیرون می توان به راحتی درون دستگاه را مشاهده نمود و به دستگاه دسترسی داشت.

28 7

انکوباتور یخچال دار

در واقع انکوباتور یخچال دار را می توان یک دستگاه کاملا کاربردی و مناسب دانست از این دستگاه که تمام قابلیت های انواع مشابه های خود را دارا می باشد. امروزه بسیار مورد اقبال واقع شده است چراکه با استفاده از این دستگاه می تواند در جا و همچنین در هزینه بسیار صرفه جویی کنید. به این دلیل که این نوع از دستگاه های انکوباتور به خاطر اندازه کوچکی که دارند می توانند تقریبا در هر محیطی مورد استفاده قرار گیرند و از طرفیه دلیل این اندازه کوچک از قابلیت های متفاوتی هم بر خور دار می باشند. یا حتی می توان به یک نوع دیگر از این دستگاه ها اشاره کرد که به نام قابل حمل نیز شناخته می شوند. از این نوع دستگاه ها در آزمایش های میدانی به طور گسترده استفاده می شود زیرا به دلیل اندازه بسیار کوچک خود قابل حمل می باشند و همچنین از قابلیتهای زیادی هم بر خور دار می باشند که بسیار حائز اهمیت می باشد.

29 7

انکوباتور

انکوباتور با آلیاژهای درجه بندی شده تعریف شده اند و بر پایه ی  تنظیم حرارت مورد استفاده قرار می گیرند. انکوباتور پرورش ماهی برای پرورش دهندگانی که در این حیطه مشغول به کار هستند، یکی از ملزومات ضروری و کاربردی است و می بایست برای خرید آن از کیفیت و کارایی و نوع ماهی اطلاعات کافی را در این زمینه داشت. بهتر است بدانید هر نوع ماهی، انکوباتور جداگانه ای برای پرورش می خواهد و با توجه به درجه ی حرارت در زمان فرایند تخم گذاری و چشم زدگی معین می شود. امروزه اگر به آکواریومها  و مراکز پرورش ماهی سری زده باشید تنوع ماهیها را با هر نژاد و رنگی را مشاهده خواهید کرد. شاید سوالی برایتان به وجود بیاید، انکوباتور ماهی چیست؟ انکوباتور یک دستگاه پیشرفته تخمک گذاری ماهیان می باشد و در مدلها و انواع مختلف در بازار مشهود هستند. این دستگاه ها با نامهای مختلفی شناخته می شوند که هر کدام دارای کارایی خاصی می باشند که می توان به زوک، ویس و یوشچنکو اشاره کرد.

30 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا