قطره های ثروت را با خرما جمع کردم

خرمای ایرانی

اکثر شهرهای بزرگ و مکانهای توریستی محصولات و مواد غذایی متنوعی را برای عرضه به مشتریان و گردشگران ارائه می کنند که در شیراز فروش خرما ایرانی با شرایط ویژه ای و با قیمتهای مناسب برای مشتریان صورت می گیرد. همانطور که می دانید شیراز بازار مواد غذایی خوبی دارد و میزان تقاضا برای خرما ایرانی در این شهر افزایش یافته است و از این رو حجم بالایی از این محصول به این شهر و شهرهای متقاضی ارسال می گردد. علاوه بر این کشورهای خارجی با توجه به کیفیت این خرما ایرانی پارسان مشتری و متقاضی آن هستند و با سفارش عمده آن هر ساله حجم گسترده ای از این محصولات را برای خود تهیه می کنند. کشورهایی نظیر افغانستان و ترکمنستان هر ساله حجم بالایی از این محصول را برای رفع نیاز بازار داخلی خود از ایران تامین می کنند و علاوه براین کشورهای جنوب شرق آسیا نیز بیشترین مشتریان خرما زاهدی می باشند.

25 7

خرما کنجدی

راکز فروش انواع مواد غذایی و خشکبار در مشهد خرما کنجدی مرغوب و درجه یک را در حجمهای عمده به مشتریان ارائه می کند. یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین ارائه کنندگان و مراکز پخش و فروش انواع مواد غذاییو خشکبار درجه یک این مجموعه تجاری می باشد که با کیفیت ترین خرما کنجدی را برای مشتریان عمده به فروش می رساند و با فروش محصولات مرغوب توانسته رضایت مشتریان را همواره بدست آورد. این مجموعه سالهای زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی توانسته حجم بالایی از این محصولات را به کشورهای خارجی صادر کند و به این واسطه ارز آوریهای گسترده ای را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

26 7

خرما خشک

این مجموعه آماده همکاری و مشارک با مجموعه ها و علاقمندان به حوزه تجارت و صادرات خرما خشک می باشد و با به کار گیری مشاوران تجاری زبده و کار بلد توانسته تا کنون افراد زیادی را در عرصه تجارت و صادرات آموزش دهد و وارد بازار کند تا برای خود سودهای کلانی بدست آورند. سایت اینترنتی این مجموعه برای راحتی و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان فراهم شده است تا در مدت زمان کمی افراد بتوانند نمونه محصولات مورد نظر خود را درون سایت پیدا کرده و از اطلاعات آن آگاهی پیدا کنند و در صورت تمایل برای خرید اقدام کرده و سفارش محصول را به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که محصول در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می گردد.

27 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا