با خرما ثروت را فتح کردم و کارآفرین شدم

خرما مرداسنگ

خرما مرداسنگ دارای خواص بسیاری است که عبارت است از:

آنتی اکسیدان که از سرطان پیشگیری می کند، آهن که  مناسب برای مشکلات قلبی عروقی، کلسیم که مناسب برای ساختار استخوان ها و استخوان بندی، رفع مشکلات گوارشی، ضد آلرژیک، مقوی برای زنان بار دار و شیرده، مناسب برا سردرد های میگرنی، رفع خستگی و تقویت حافظه. فیبر موجود در خرما برای زنانی که باردار یا شیرده هستند موجب افزایش تحریک هورمون ها گشته و شیر را بیشتر می کند. همچنین فیبر و ویتامین های موجود به تقویت حافظه کمک می کند، افراد بسیار دیده ایم که به خاطر مسائل و مشکلات روزمره و استرس وارده دچار فراموشی و آلزایمر می شوند که نیاز به تقویت حافظه خود دارند بنابراین خرما می تواند این نیاز را برطرف و به درمان حافظه کمک نماید.

07 15

خرما خشک

خرما خشک به دلیل مرغوبیتی که دارد برای صادرات مناسب است  و کشورهای اروپایی مقاصد اصلی این نوع خرما هستند. به علت اینکه خرمای خشک از محبوبیت زیادی در بین اقشار مردم برخوردارهست.عده زیادی به خرید و فروش و صادرات این محصول روی آورده اند. این افراد با عنوان واسطه در ایران خرما ها را در فصل خرما پزان خریداری و با عنوان مجموعه بازرگانی اقدام به فروش خرما در بازارهای جهانی می نمایند. اینگونه اشخاص یا مجموعه ها می دانند که کشورهای اروپایی توجه زیادی به نوع بسته بندی می نمایند. بنابراین با نام تجاری خودشان و با بسته بندی های شکیل محصولات را عرضه می کنند که بسته بندی مناسب یکی از از راهکارهای فروش در بیرون یا حتی داخل کشور به شمار می رود. اهمیت صادرات در ماه رمضان این است که در این ماه ارسال محصول به کشورهای مسلمان همسایه افزایش می یابد.در نظر داشته باشید که بسته بندی و تازه بودن محصول هنگام تحویل بسیار مهم است، پس فراموش نکنید که در انتخاب درجه یک خرما و هم در طراحی بسته بندی شدت دقت را بالا ببرید.

08 15

خرما بم

کیفیت و مزه خرما بر روی قیمت نیز، به شدت تاثیر گذار است و قیمت خرید خرما بم در مقایسه با دیگر خرما ها نسبتاً مناسب تر است. برحی به معنی باد گرم است و به علت شرایط آب و هوایی خاص در هرجایی قابل کشت نیست، گرمای مناطق جنوبی مناسب ترین مکان برای رشد این خرما می باشد.وزن هر یک دانه خرما بم حدود ۸ گرم است. خرما دارای ویتامین های b1، b2، cا ست  و ویتامین c موجود در خرما برای سرماخوردگی خوب است.در طب سنتی تاکید بسیاری شده است که برای از بین بردن سنگ مثانه که خرما را با شنبلیله مصرف نمایید.  این نوع خرما  مکمل فوق العاده ای برای کم خونی است که علت آن وجود آهن و اسید فولیک فراوان است. خرما به علت شیرین و چسبنده بودن پتانسیل جذب حشرات را دارد که برای ممانعت از نشستن حشرات برروی آن در دمای-۵ درجه در سردخانه های شهر های خرما خیز نگهداری می گردد.

09 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا