با خرما ثروت را به کل جهان فریاد زدم

خرما رطب

اگر چه اکثر خریداران ما کشور های اسلامی هستند؛ ولی همه برای ماه رمضان خرما رطب نمی خواهند. برخی از کشور های غیر اسلامی هم برای مصارف شخصی و تأمین نیاز بازار خود خرما رطب می خرند و برای مناسبت خاصی خرید نمی کنند. ما می توانیم با این کشور ها هم خرید و فروش داشت باشیم. ما فرآورده هایی مثل حبه خرما، قند خرما، رب خرما، و شیره خرما در اختیار داریم و می توانیم در بازار های جهانی عرضه کنیم و به سود های خوبی برسیم. در مسیر آراد برندینگ به واسطه برند جدید ما به یک بازه زمانی دو یا سه ماهه نیاز داریم تا بتوانیم خود مان را در بازار های جهانی معرفی نماییم. کسانی که دوست دارند در صادرات خرما و فرآورده های آن استارت خوبی داشته باشند؛ اگر از دی ماه شروع کنند؛ تا فروردین با آنان تماس گرفته می شود.

04 14

خرمای مضافتی

معروف ترین محصول و میوه جنوبی به ویژه استان خوزستان و بوشهر خرمای مضافتی می باشد که انواع مختلف آن نظیر پیارم، کبکاب، زاهدی و غیره در بین همه افراد و همه نقاط ایران پر طرفدار است و به همین جهت در سراسر ایران به فروش می رسد و به بازار سراسر شهرهای ایران ارسال می گردد. این محصولات درجه یک ترین نمونه های تولیدی است که علاوه بر توزیع در سراسر کشور به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. مصرف خرما مضافتی سبب می شود که سیستم ایمنی بدن تقویت شود و فرد به راحتی در برابر میکروبها و ویروسها مریض و بیمار نشود، همچنین در نقش پاک کننده کبد به خوبی عمل می کند و می تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد. خرما مضافتی حاوی آنتی اکسیدانهای زیادی می باشد که با مصرف آن رادیکالهای آزاد بدن از بین می روند و از ابتلا به سرطان به طور جدی جلوگیری می کند. مصرف و خوردن خرما مضافتی در درمان یبوست و تنظیم عملکرد دستگاه گوارش نیز بسیار موثر می باشد.

05 14

خرمای خوزستان

خیلی از مصرف کنندگان و خریدران خرما به دنبال خرمای خوزستان هستند زیرا این خرما علاوه بر کیفیت خوب دارای طعم عالی می باشد و ماندگاری بیشتری در مقابسه با سایر خرماها دارد. این نوع خرما یکی از خوراکیهای خوشمزه برای کودکان محسوب می شود که مقداری از آن را می توانند همیشه همراه خود داشته باشند و به عنوان میان وعده و در کنار خوراکیهای دیگر مصرف کنند. این نوع خرما گفتنی است که که میزان بالایی کالری دارد و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات می باشد که خوردن چند دانه از آن می تواند انرژی شما را برای فعالیتهای روزمره تامین کند.

06 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا