با تولید پوشاک در سن کم پولدار شدم

بادی بچه گانه

بادی بچه گانه دارای طرحها و مدلهای بسیار متنوعی هستند که می توانید بر اساس جنسیت و سلیقه شخصی خود آنها را خریداری نمایید. جنس بادی یکی از ارکان اصلی در زمان انتخاب این نوع البسه برای کودکان است که باید به آن دقت نمایید زیرا در تماس مستقیم با بدن کودک است و می تواند باعث اذیت و ایجاد آلرژی بدن شود.

این لباسها دارای مدلهای آستین دار، بدون آستین و آستین کوتاه است که در مدلهای عروسکی، ساده و فانتزی قابل خریداری می باشند. شما با توجه به فصلی که در آن قرار دارید می توانید نوع متناسب از بادی را خریداری نمایید و برای فصول سرد سال بهتر است از جنس پنبه و پشمی استفاده نمایید.

01 16

بادی پسرانه

تقریبا می توان گفت هر نوزادی چند دست از این بادی پسرانه  و دخترانه را در کشوی خود دارد بادی نوزادی پسرانه یکی از لباسهایی می باشد که شما با استفاده از آنها می توانید حس بسیار خوبی به فررزند خود هدیه دهید زیرا این نوع لباسها بسیار راحت می باشند و کودک شما در آن احساس خوبی خواهد داشت. در واقع بادیها جزو البسه های پرکاربرد برایی تمامی افراد می باشند که از جمله نوزادان نیز از این بادیها بسیار استفاده می نمایند بادی بچگانه لباسی می باشند که یکسره بوده و از بالا آن را می پوشند و در میان دو پا به وسیله سنجاق یا دکمه به همدیگر وصل خواهند شد.

این لباسها می توانند در مکانهایی که عوض کردن پوشک عطری نوزاد برایتان سخت است بسیار کارتان را راحت کنند و شما بدون اینکه لباس را از تن نوزاد خارج کنید می توانید پوشک او را تعویض نمایید. این لباس به شما این امکان را می دهد که بتوانید بسیار آسان لباس کودکتان را در هر مکانی عوض کنید شما با خرید این محصولات می توانید تا میزان زیادی از حجم کارهای خود را کاهش دهید زیرا به جای اینکه از بلوز و شلوار بصورت جدا استفاده کنید می توانید از بادی به تنهایی استفاده نمایید که می تواند جایگزین هر دو مورد باشد.

02 16

بادی لی

طراحی بادی لی به این گونه می باشد که در قسمت زیر فاقد به وسیله دکمه یا چسب بسته می شود و بالا تنه آنها به صورت یک سره است و دارای مدلهای مختلفی نیز می ‌باشند. بادی لی پسرانه یکی از نمونه های جدیدی است که از آن می توان برای مهمانیها و خارج از منزل استفاده کرد و جلوه و ظاهر بسیار زیبایی را به وجود آورد.

این بادیها در انواع مدلهای آستین کوتاه، آستین بلند، حلقه یا بندی موجود می باشند و در نوع دخترانه و پسرانه با رنگها و طرحهای جذاب نیز تنوع و گوناگونی بسیاری دارند. هنگامی که شما فرزند خود را در آغوش می گیرید اگر لباس بادی به تن داشته باشد بالا نمی رود و در نتیجه شکم و پهلوی او سرما نخواهد خورد و با ایجاد گرمای مطبوع و پوشش خوبی که از خود ارائه می‌ دهد باعث بیمار شدن نوزاد و کودک شما نیز نمی شود.

03 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا