با مشتری های وفاداری که به دست آوردم درآمد ثابتی و عالی را برای خود قرار دادم

حصیر بالکن

امروزه بسیاری از افراد وقت زیادی برای خرید نداشته و سعی می کنند نیاز روز خود را به صورت اینترنتی برطرف کنند. فروش زیرانداز حصیر بالکن نیز مانند تمامی محصولات امروزه بیشترین مشتری های خود را در فروشگاه های اینترتی دارد و آمار نشان از رضایت بیشتر مردم در خرید های اینترتی را نشان می دهد.این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش های آنلاین می باشد که همیشه بهترین محصولات را تهیه و تولید کرده و توانسته با کیفیت محصولات خود و پایین ترین قیمت بازار، رضایت مشتریان را جلب کند و بالاترین فروش سالانه کشور را به خود اختصاص دهد.پیشنهاد ما به شما، تجربه یک خرید اینترتی موفق و لذت بخش از این مجموعه می باشد تا بتوانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده و شامل تخفیف های ویژه گردید که این تخفیف ها دوست داشتنی ترین قسمت خرید و فروش می باشد.

13 6

حصیر

در بخشهای شمالی کشور عزیزمان خانمها نیز به بافت این حصیرها مشغول هستند که حدودا در صده گذشته استفاده از حصیر در بین خانواده های شمالی بسیار رواج داشته و دارد که در این منطقه به روشهای خاصی از کاه یا همان ساقه های برنج که خشک شده است حصیرها را می بافند که معمولا این هنر که از صنایع دستی مردمان این سرزمین به شمار می رود و از طریق مادرها به فرزندان آموزش داده شده و نسل در نسل بین خانواده ها انتقال پیدا می کند و مردمانی که به این مناطق از کشورمان سفر می کنند.از این محصولات به عنوان سوغات تهیه می نمایند. انواع مختلفی از حصیرها در بازاربه چشم می خورد که باید برای تهبه این محصول با توجه به توضیحاتی که در فوق بیان شد نهایت دقت عمل را بکار گیرید تا بتوانید نمونه های با کیفیت این محصولات را تهیه نمائید.

14 6

حصیر ایرانی

امروزه برای خرید محصولات محلی یا خوراکی نیازی به رفتن به شهر یا استان خاصی نیست و تمام این محصولات مانند حصیرایرانی، به خاطر علاقه مندان زیاد حصیر بافی، در تمامی شهرهای کشور و فروشگاه های فروش صنایع دستی دیده می شوند و تمامی مردم می توانند در کم ترین زمان ممکن بهترین این محصولات را خریداری کنند.همانطور که اشاره کردیم، اساس نحوه ساخت سبد حصیری بافی، بر پایه درهم بافتن رشته های تهیه شده از ساقه، برگ و شاخه های نازک درختان می باشد. این شاخه و برگ ها با خیسانده شدن و ماندن درون ظرف آب نرم و انعطاف پذیر شده و قابل استفاده می باشند.این آثار هنری به دو روش بافته شده که یک حالت روش مشبک بوده و روش بعدی پیچشی می باشد که نحوه بافت باعث این دو مدل می شود. در حالت مشبک بافت به حالت شبکه ای بوده و در حالت پیچشی، ابتدا رشته ها به شکل طناب بافته شده و بعد به حالت مارپیچ در کنار هم قرار می گیرند.

15 6

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا