کسب و کار آسان و بدون دغدغه با ماهی

ماهی هوکی

در توصیف ظاهر ماهی هوکی باید گفت که ماهی هوکی خوشمزه دارای چشم هایی بزرگ و درست و بدنی باریک و لاغر می باشد که رنگ بدنش، سبز کم رنگ تا آبی و شکم ماهی نیز نقره ای و رنگ باله ها تیره تر است. ماهی هوکی دندان های تیز و دهان بزرگی داشته و جزو ماهی های گوشتخوار طبقه بندی شده است. ماهی هوکی خوشمزه و ارزان قیمت بوده و به خاطر داشتن خواص و ویژگی های متعدد در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این ماهی گوشتخوار با استفاده از دندان های تیز و بزرگ خود به شکار پرداخته و گوشت لذیذ و ملایمی دارد که حتی در ساندویچ های مک دونالد نیز مورد استفاده واقع می شود.

25 5

ماهی سوف

در واقع ماهی سوف به دلیل سیستم آرواره های بسیار تیزی که دارد به راحتی شکار خودش را انجام می‌دهد و کمتر شکاری است که از چنگال این ماهی درنده بتواند فرار کند ماهی سوف درنده پس از شکار، شکار خود را تکه تکه می کند و مصرف می نماید. در این مقاله در رابطه با ماهی سوف دریایی صحبت و گفتگو می نماییم، حال که در این مقاله با ماهی سوف حاجی طرخان آشنا شدید و کاربردها و مصارف غذایی آن را متوجه شدید، در رابطه با اینکه ماهی گلد فیش یکی از بهترین غذاهایی می باشد که برای بدن انسان بسیار مفید است و همچنین سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی و کلسیم و پروتئین و ویتامین دی و همچنین بسیاری از اسیدهای امگا ۳ می باشد.

26 5

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا دوست دارد به جریان های آب نزدیک باشد اما از طرفی دیگر ماهی قزل آلا کمی هم تنبل می باشد و دوست دارد موانعی از شاخه درخت و غیره را جهت استراحت پیدا کند پس مناطقی را می پسندد که در جریان اصلی آب نباشد و از چشم صیادان نیز به دور باشد مثلا در بالای سر یک درخت یا بوته ای از شاخ و برگ محل اختفای ماهی قزل آلا است. ماهی قزل آلا از جمله آبزیان گوشتخوار می باشد زیرا آن ها به هر جنبنده ای که در دهانشان جا شود رحم نمی کنند همچنین علاقه خاصی به خوردن انواع پشه ها و لارو ها حتی جانداران کوچک آبزی دارند.

27 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا