راز میلیاردر شدن با آویشن که احتمالا نمی دانید

آویشن خزنده

یکی از معجزات دیگر برای پودر اویشن برای درمان سرفه از ان استفاده میشود گیاه اویشن متعلق به خانواده نعنا سایان استاین گیاه در سراسر جهان کاشت میشود و همچنین اکثر زنبور داران در مزرعه های اویشن و در دشت ها که کشت گیاه آویشن خزنده است زنبور های خود را به انجا میبرند.

عسلی که  از گیاه اویشن به دست می اید یک عسل کااملا اورگانیک و دارای خواص بسیار بالا است که برای درمان بسیار زیادی از بیماری ها استفاده میشود و یکی از درمان های این عسل برای سرماخوردگی بسیار مفید است.

دو نوع اویشن داریم که یکی از ان کوهی که دارای برگ های سوزنی و باریک است و یکی اویشن شیرازی که دارای برگ های پهنه است و بو و عطر و کیفیت ان از کوهی بهتر است که میتوان انرا از رتبه گیاهان جدا کرد و انرا پودر کرده و از ان برای غذا های گوشتی انواع فست فود ها استفاده کرد و از ان برای پماد های طبیعی هم استفاده میشود.

19 5

آویشن شیرازی

آویشن شیرازی یکی از گیاهانی بوده که سرشار از ارزش تغذیه ای می باشد نوع کوهی این محصولات توسط جانداران مختلف نیز مصرف شده و باعث تقویت دستگاه گوارش آنها می شود، این محصولات دارای فیبر زیادی هستند و بیماریهای دستگاه گوارش مانند یبوست را رفع می نمایند.

آویشن تر تنها چند روز قابل استفاده بوده و پس از آن خراب شده و دیگر نمی توان از این محصول استفاده کرد، لذا بهترین کار خشک کردن آنها می باشد، خشک کردن این محصولات از خواص آویشنها نمی کاهد و باعث می شود که به سهولت در انواع غذاها استفاده گردند.

20 5

آویشن کوهی

آویشن کوهی از جمله ادویه های بی نظیر در آشپزی می باشد که به لطف برخورداری از طعمی متفاوت و متمایز، به عنوان ماده اصلی در طبخ انواع غذا استفاده می گردد. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، از قیمت آویشن کوهی مطلع شوید و با ثبت سفارش از طریق سایت پیش رو، در کنار کیفیت و مرغوبیت محصول، از قیمت ارزان و مناسب آن نیز اطمینان داشته باشید.

عرضه کننده آویشن همدان صاحبان کارخانه هایی هستند که به پرورش این آویشن ها روی می آورند؛ سپس آن ها را به صورت خشک در اختیار مصرف کننده قرار می دهند؛ این آویشن ها برای آن که طول عمر بیشتری داشته باشند، باید خشک شوند و سپس بسته بندی گردند. برای ثبت این سفارش این محصول باید به سایت ما رجوع کنید و حجم مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید.

21 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا