کار در حوزه آویشن مرا به درآمد بالا رساند

آویشن تازه

همانطور که می دانید آویشن یک نوع گیاه است که از خانواده نعناع تازه به حساب می آید و امروزه در تهران خرید آویشن تازه از استقبال بیشتری برخوردار می باشد. از این گیاه هم به صورت بخور و دمنوش میشه استفاده کرد و هم می توان اسانس آن را برای خوش طعم کردن غذاها استفاده نمود. آویشن تازه به دلیل مزه خاص و فوق العاده ای که دارد از قدیم الایام تا به امروز به عنوان یک ماده غذایی به حساب می آید.

دمنوش آویشن همچنین به عنوان یک نوع دارو دارای فواید و خواص فراوانی می باشد که از آن برای بسیاری از بیماریها استفاده می کنند. از آویشن در بیشتر موارد به عنوان ادویه نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در واقع این ماده اثرات ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی و ضد التهابی را دارا می باشد.

22 5

آویشن خزنده

آویشن خزنده گیاهی است که دارای چند خواص برای بدن است که از نظر علمیثابت شده اند بیشتر مردم دنیا از ان استفاده میکنند پودر اویشن بسیار پر طرفدار است و خیلی از مردم انرا دوست دارند و در غذا هایشان از ان استفاده میکنند.

پودر اویشن بسیار پر طرفدار است و خیلی از مردم انرا دوست دارند و در غذاهایشان از ان استفاده میکنند و همچنین در طب سنتی و طب اسلامی از ان استفاده میشود از دوران روم باستان از اویشن به انوان دارو استفاده میکردند که برای جلوگیری از انواع مسمومیت ها از ان استفاده میکردند و اگر کسی دچار مسمومیت میشد در حوضچه های اب در حمام میریختند تا تاثیر مسمومیت را بگیرد.

در دوران قدیم که هنوز یخچال نبود برای سمومیت گوشتی در ئوران قدیم از اویشن استفاده میکردند اویشن برای فشار خون بسیار مناسب است و کسانی که از فشار خون رنج میبردند از اویشن استفاده میکنند عصاره اویشن ضربان قلب افرادی را که فشار خون دارند کاهش میدهد و همچنین برای درمان تومار های سرطانی هم مفید است.

23 5

آویشن شیرازی

با توجه به این که ادویه ها دارای طعم و بوی بسیار لذتبخشی هستتند آویشن شیرازی و فلفل سیاه یکی از نمونه برجسته این کالاها می باشد که دارای خواص درمانی بسیار زیادی نیز می باشد، آنها باعث رفع بیماریهای مختلف می شوند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردند. آویشن جزو گیاهانی بوده که گل می دهد و در نوع باغی و کوهی وجود دارد.

در واقع انواع باغی این محصولات همان محصولات کوهی هستند که در فضایی بهتر رشد و پرورش می یابند و آبیاری این محصولات انجام می شود.

آویشن همانطور که می دانید برای درمان بیشتر عفونتها به خصوص عفونت روده و همچنین اختلالات پوستی موثر می باشد. بیشتر خریداران آویشن تازه این محصول را نیز به صورت هم کپسول و هم اسانس مایع خرید می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

24 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا