راز درآمدزایی و پولدار شدن من با پارچه

پارچه نخی

حتماً شما هم جزو افرادی هستید که نام پارچه نخی آشنایی دارید و یا حداقل اسم آن را در هنگام خرید پارچه و لباس شنیده اید، اما در مورد پارچه نخی واقعیاتی وجود دارد که شاید از آن بی خبر باشید. پارچه نخی می تواند از الیاف مختلفی تولید شود که از جمله آن نوع نخی، کاغذی، کشی می باشد، اصل پارچه نخی که دارای قدمتی چندین ساله است و این قسمت را می‌توان با شهرت و معروفیت آن در تمام جهان تشخیص داد، از الیاف کتان درست می شود. همچنین پارچه نخی مناسب کسانی است که به پارچه پلاستیکی خساسیت دارند.

16 5

پارچه ویسکوز

اولین لباسی که شما می توانید برای دوخت آن از پارچه ویسکوز استفاده کنید، مانتو تابستانی است و مانتوهای تابستانی که دوخت بسیار راحتی دارند، با استفاده از یک الگو ساده ترسیم می شوند. شما می توانید از مانتوهای دوخته شده از پارچه ویسکوز برای فصول گرم سال مثل بهار و تابستان استفاده کنید، همچنین می توانید برای جلوه بهتر این مانتو از اکسسوری و بدلیجاتهای مختلف بهره ببرید که فوق العاده می تواند برای شما کارآمد باشد، همچنین این پارچه به دلیل برخورداری از خاصیت تنفس پذیری و وزن سبکی که دارد، سالهاست مورد استقبال تولید کنندگان و مصرف کنندگان سراسر دنیا قرار گرفته است.

17 5

پارچه ملحفه ای

یکی از موارد پرکاربرد در لوازم خواب، پارچه ملحفه ای می باشد این پارچه کیفیت خوبی دارد  و با قیمتهای متفاوتی به فروش می رسد. پارچه های ملحفه ای در طرحهای بسیار متنوعی تولید شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و همچنین در جنسهای بسیار گوناگونی در بازار وجود دارد که دست مشتری را برای خرید باز می گذارد. پارچه های ملحفه ای در انواع طرح های ساده، گلدار، طرحدار، عروسکی تولید شده است که می توانید برای مدلی که در نظر دارید از آن خرید کنید. اما این نوع الیاف در ایران کاشته نمی شود و بهترین و مرغوب ترین الیاف در کشورهایی مثل بلژیک، ایرلند، شمال فرانسه کشت و تولید می شود. شما می توانید این پارچه را در مدل و رنگ های متنوع خریداری کنید.

18 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا