به راحتی با این کسب و کار به دنیای ثروتمندان وارد شوید!

ماهی مولی

این موجود به قدری زیبا است که شما می توانید ساعتهای طولانی جلوی آکواریوم به تماشای ماهی کولی بنشینید و تنها کافی است تا دمای آب آن را چک کنید و اکسیژن مورد نیازش را فراهم کنید و هر از چند گاهی تغذیه ی مناسب آن را فراهم کنید. این موقع است که می بینید سالیان طولانی با غذای ماهی مناسب عمر می کنند و در این مدت هم زاد و ولد می کنند و به تعدادشان افزوده می شود. ماهی مولی می‌تواند به مدت ۱۰ سال هم در آکواریوم خیلی سالم و عالی شنا کند. ماهی مولی در سراسر جهان محبوب و پر طرفدار است.

10 5

ماهی گوپی

این ماهیها از غذاهایی که تنوع زیادی داشته باشد تغذیه می کنند و رژیم غذایی اصلی آن شامل غذاهای پودری، کاهو، جلبک، و غذاهای خشک فریزر شده  می باشد. بعضی غذاها برای ماهی گوپی مناسب نیستند و به آن واکنش می دهند. ظاهر زیبای ماهیهای گوپی باعث می شود هر کسی به دیدن آن علاقمند شود. از این رو بسیاری از افراد آن را به عنوان ماهی زینتی خریداری می کنند اما در کنار زیبایی خیره کننده اش، شرایط نگهداری آن باید فراهم شود و‌ معمولا اگر از شرایط نگهداری آن اطلاع نداشته باشید بعد از چند روز می میرد.

11 5

ماهی آنجل

ماهی آنجل مشهد زیبایی خیره‌کننده‌ای به همراه دارد و در واقع ماهی آنجل به سبب زیبا بودن و جذاب بودن و رنگ های عالی و زیبایی که در بدن آنها به کار رفته به نوعی فرشته رودخانه و دریا و آب شیرین محسوب می‌شوند که می توانید خط و زیبایی ها و طرحهای متفاوتی را در آنها ببینید که بر اثر افتادن نور خورشید روی بدن ماهی آنجل زیبایی و روشنایی مختلف و درخشش بسیار عالی و زیبایی شگفت انگیز در آنها ایجاد می گردد که برق آنها می تواند شما را مجذوب خود کند که حتماً برای آکواریوم خود در آپارتمان یا در محل کار بهترین آن را انتخاب و خریداری کنید.

12 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا