با خیالی آسوده کارآفرینی خود را شروع کنید و به درآمد بالایی برسید

ماهی مولی

نگهداری حیوانات در منزل یکی از سرگرمیهای جالبی است که با توجه به مکانی که دارید می توانید ماهی مولی پاندا بالن دم عقربی را پرورش دهید و از زیبایی این موجود لذت ببرید. زیبایی خلق در این است که هر چه به موجودات نگاه می کنی باز هم می توانی تفاوتهایی را در آنها احساس کنی که تمامی اینها به قدرت مخلوق آن بر می گردد. ماهی یکی از بی ازار ترین موجودات روی کره ی زمین است و هر کسی که عاشق آرامش و سکوت است می تواند آن را در گوشه ای از منزل داشته باشد.

07 13

ماهی گوپی

اگر با تولید مثل ماهی گوپی مشکل ندارید باید نسبت خاصی را برای نر و‌ ماده ها در نظر بگیرید به طوری که هر تعداد ماهی گوپی نر دارید باید دو برابر ماده را در کنار آنها قرار دهید. راه های مختلفی برای خرید و فروش ماهی قزل آلا طلایی و ماهی های گوپی وجود دارد که تاثیر گذار ترین عامل در فروش آنها، تنوع در رنگ و شکل آنها می باشد. فروشندگان و پرورش دهندگان این ماهیها نیز برای افزایش فروش خود زیبا ترین انواع را عرضه می کنند. علاوه بر این با ارائه تمام انواع آنها در سایتهای فروش، میزان استقبال از آنها نیز بیشتر شده است.

08 13

ماهی آنجل

زیستگاه مهم و پر اهمیت ماهی آنجل در رودخانه های آمازون در کشور آمریکای جنوبی می باشد و دما برای محیط ماهی آنجل بین ۲۶ درجه سانتیگراد تا ۲۸ درجه بوده که در واقع این ماهی ها آب گرم را برای زندگی انتخاب خواهند کرد. طرح های گوناگون و رنگ های زیبا و فوق العاده در ماهی های زیبای آنجل دیده شده که آنها را برای نگهداری در آکواریوم های بزرگ و کوچک فوق العاده پر اهمیت می کند و اکثر افرادی که به نگهداری ماهی های زیبای درجه یک زینتی علاقه دارند می توانند در انتخاب ها و اولویت های خود ماهی آنجل را انتخاب کنند که به صورت کله پرتقالی و دیگر گونه ها برای فروش موجود میباشد.

09 13

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا