با این نوع لوله ها برای اطرافیانت شغل ایجاد کن

لوله پنج لایه 

بسیاری از افرادی که قصد خرید عمده انواع لوله های تاسیساتی و تجهیزات پنج لایه را دارند به صورت مستقیم با کارخانه ها ارتباط برقرار می کنند و یا به نمایندگیهای فروش مستقیم مراجعه می کنند تا بتوانند بدون واسطه و با قیمت پایین این محصولات را تهیه کنند. لوله های پنج لایه که دارای مشخصات pe می باشند لایه های آنها از پلی تورتان ساخته شده اند و به دلیل مقاومت پایین توصیه می شود برای لوله کشی آب گرم از این محصول استفاده نکنید.

این نوع از محصولات دارای قیمت پایینی بوده و به راحتی قابل اجرا می باشد و به همین دلیل در اکثر مناطق از فروش بالایی برخوردار می باشند. نوع دوم لوله پنج لایه لوله های pert بوده که ساختار این نوع از محصولات نیز از پلی اورتان می باشد ولی از مولکولی با نمونه قبلی متفاوت می باشند. این نوع لوله ها دارای مقاومت بالایی در برابر فشارهای آب دارد و آن هم به دلیل پیوند قوی مولکولی آنها می باشد.

04 12

لوله پلی پروپیلن  

به دلیل سطح صاف درون لوله امکان گرفتگی لجن و رسوب وجود نخواهد داشت انواع لوله پلی پروپیلن در بازار موجود می‌باشد.

یکی از رایج ترین انواع نوار ها، نوار آبیاری قطره ای می‌باشد که دارای درز های کوچکی است که آب به صورت قطره قطره از آن خارج شده و برای آبیاری محصولاتی که به صورت ردیفی کاشته شده اند مناسب می‌باشد. از دیگر انواع نوار های آبیاری، نوار آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشیدن آب از چاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول برای آبیاری با فشار قوی مناسب است و جنس آن نیز پلیمری و بسیار سبک می‌باشد. همچنین جنس خوبی دارد و در برابر ضربه، اشعه آفتاب و کود های شیمیایی مقاوم می‌باشد. قیمت نوار آبیاری کشاورزی را می‌توان روزانه در سایت های معتبر فروشگاه هایی که لوازم و تجهیزات کشاورزی می‌فروشند مشاهده نمود.

05 12

لوله خرطومی

لوله های خرطومی در کولر های آبی نیز نقش بسیار اساسی دارند، این لوله ها بسیار با کیفیت بوده که جنس آن ها از نوعی پلاستیک شفاف محکم بوده که در عین استحکام کاملا انعطاف پذیر می باشند این لوله ها سایز بسیار کم تری داشته و همین سایز کم و یا به نحوی دیگر کم ضخامت بودن سبب می شود تا آب با فشار بیشتری به داخل کولر های آبی وارد شود.

این لوله ها به دلیل این که به طور کامل در برابر نور خورشید فصل تابستان قرار گرفته می شود بسیار با کیفیت تولید می شود و مقاومت آن ها در برابر نور خورشید بسیار زیاد می باشد و به نحوی می توان گفت این نوع لوله ها نسوز می باشند لوله های خرطومی کولر آبی بسیار کاربردی هستند و به همین دلیل از بازار فروش خوبی برخوردار می باشد.

این لوله ها به صورت متری به فروش می رسند و هر کسی با توجه به مقدار لوله خرطومی مورد نیاز خود اقدام به خریداری از آن ها می کنند خرید این کالا ها را می توان از فروشگاه های آنلاین انجام داد، این فروشگاه ها بسیار معتبر می باشند و ارائه کننده کالا های با کیفیت هستند خرید از این فروشگاه ها از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود.

06 13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا