ایده ای جذاب با سود بالا در مدت زمان یک سال

ماهی مولی

آن ها به شدت به تولید مثل اهمیت می دهند و وقتی بچه ماهی مولی متولد شد می تواند تغذیه ی سایر ماهی های آکواریوم شما باشد. در ضمن ماهی مولی هم می تواند داخل آب های شیرین زندگی کند و هم آب های شور، اما ذاتاً به آب شور علاقه دارد اگر در آب شیرین زندگی کند می توان گفت عمر نسبتا کوتاه تری خواهد داشت. ماهی مولی پاندا یکی از انواع ماهی های مولی است، جالب است راجع به این ماهی بدانید که به طور غیر مستقیم، انسان ها در به وجود آمدن آن نقش داشته اند. به این منظور ماهی مولی طلائی را با ماهی مولی دالماسی تماس می دهند، و ماهی مولی پاندا حاصل جفتگیری آن ها است.

01 14

ماهی گوپی

پرورش و نگهداری حیوانات آکواریومی از جمله ماهی گوپی در صورتی ممکن است که با خصوصیات زیست این‌ موجود آشنایی داشته باشیم به همین دلیل قیمت خرید و‌ فروش غذای آن می‌ تواند بسیار مهم باشد.ماهیهای زینتی از جمله ماهی گوپی جز دسته موجودات آبزی هستند که به دلیل رنگ و‌ شکل زیبایی که دارند، از آنها به صورت زینتی استفاده می شود اما به دلیل حساسیتهایی که دارند پرورش و ‌نگهداری از آنها نیز با رعایت یکسری نکات همراه‌ می باشد. از حساسیتهایی که ‌در پرورش این ماهیها وجود دارد غذای آنها می باشد غذایی که برای ماهی گوپی در نظر گرفته می شود باید کاملا پاسخگوی نیاز روزانه آن باشد که هم شرایط جسمی سالمی داشته باشد و ‌هم به موقع تولید مثل کند.

02 13

ماهی آنجل

ماهی آنجل مونو کوی و ماهی تترا جرو آن دسته از ماهیانی هستند که همه چیز خوار بوده و در آبهای سنگین و شور نیز می تواند زندگی کند. در اصل ماهی آنجل متعلق به کشور اندونزی بوده و افرادی که به آکواریوم علاقه دارند از این ماهیها نیز استقبال می کنند. بهتر است در مورد این موجدات اطلاعات داشته باشید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل نگهداری کنید در قدم اول باید گفت این ماهیها علاوه بر گوشت همه چیز خوار هستند ولی باید توجه داشته باشید در رژیم غذایی این ماهیها همه نوع غذاها را قرار دهید. با قرار دادن انواع مدل ازغذاها می توانید به رشد ماهیان نیز سرعت ببخشید و آنها با مصرف روزانه از أنواع غذاها می توانند به سرعت رشد کنند و خیلی زود نیز تکثیر شوند.

03 13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا