چرا برخی از افراد زودتر ثروتمند می شوند؟

بلوک

بلوکهای لیپر(بلوک پرلیتی) از ضریب انتقال صوت بسیار کمی برخوردار می باشند یعنی این بلوک به سختی و به میزان بسیار کمی صدا را انتقال می دهند.

اما در بلوکهای لیکا(سیمانی) این خاصیت وجود ندارد. بلوک لیکا به میزان بسیار ناچیز صدا از انتقال صدا جلوگیری می کنند و فرکانسهای صوتی به راحتی از ساختار بلوکهای لیکا عبور می کنند اما استفاده از بلوکهای لیپر می تواند یک تیر و چند نشان باشد.

در ادامه به مزایای بلوکهای لیپر و مقایسه ی آن با بلوکهای لیکا می پردازیم. بلوکهای لیپر به دلیل حبس کیسه های هوایی در ساختار خود، از انتقال گرما به بیرون از محیط تا حدود زیادی جلوگیری می کنند.

13 4

بلوک سفالی

یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمان سنتی در دیوار چینی و ساخت سقف های ساختمان ها بلوک سفالی سقفی شاهرود است که به آجر سفالی نیز مشهور بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

این بلوکهای سفالی که از آب و خاک رس تشکیل شده اند در قالبهایی سوراخ دار در ابعاد و اشکال مختلفی تولید شده و به عنوان یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

این مصالح به صورت کلی به دو روش مورد استفاده انبوه سازان و صنعت ساخت و ساز قرار می گیرد که که چنانچه از آنها در سقف ساختمان استفاده شود معمولا به آنها سقف تیرچه بلوک گفته می شود و در صورتی که از آنها برای ساخت دیوار استفاده شود به آنها بلوک سفالی دیواری گفته می شود که استحکام فوق العاده ای نیز خواهند داشت.

14 4

بلوک فوم دار

یکی از اجزاء مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت ساز ساختمانها با تکامل بسیار مقاوم استفاده بسیار زیاد از بلوک فوم دار می باشد، دارای قیمت متغیر و فروش بالا در مازندران برخوردار می باشد. در صنعت از فواید و کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد و در ساختمان سازی و نگه داشتن بتن و ایمن سازی در برابر جلوگیری عواملهایی مانند: سیل، زلزله، رطوبت و غیره مقاوم می باشد.

برای برخی از مصرف کنندگان و خریداران سوال است بلوک فوم دار از چه چیزی تشکیل شده است؟ مواد تشکیل دهنده آن از ملات پوکه ای و فوم بتن درجه یک با دستگاه های اولیه و پیشرفته بکار گیری شده است و عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی کاربرد وسیعی در ساختن دیوار و سقف داردو باید توجه نمایید در ساختمان سازی از مصالح درجه یک و قیمتی مناسب استفاده نمایید زیرا از نظر معیارهای فنی مقاوم و از نظر صرفه انرژی سبک و مقرون به صرفه باشد.

15 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا