با این مدل مانتوهای جذاب و زیبا کسب و کارم را شروع کردم

مانتو تابستانی

بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته یک پارچه مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مانتو تابستانی مناسب زنانه است. ابتدا باید با اسم انواع پارچه‌های مانتویی آشنا شویم سپس با شناخت در مورد هر کدام اطلاعات جامع کسب کنیم. دانستن خصوصیات هر کدام از پارچه‌ها می‌تواند در خرید پارچه با قیمت ارزان، به شما کمک ویژه‌ای کند. هر خانمی در خرید مانتو مناسب ابتدا به رنگ مانتو توجه می‌کند سپس طرح و مدل آن را ارزیابی می‌کند و پس از آن پارچه مانتویی را لمس می‌کند. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است. برخی خانم‌ها این مانتوها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می‌پوشند.

07 12

مانتو ویمسیکال

از آن جایی که دوران لباس‌های تنگ و کوتاه به سر آمده به طور کلی می‌توان گفت مانتو ویمسیکال مناسب‌ترین طول این لباس برای یک خانم متشخص و خوش تیپ از روی زانو تا ده الی ۱۵ سانتی‌متر پایین‌تر از آن است. از خرید مانتو‌های کوتاه و تنگ و مانتو‌هایی که دارای کمرهای کشی هستند خودداری کنید. مانتو شما باید کاملا متناسب با اندام شما باشد نه خیلی تنگ نه خیلی گشاد، اگر سایز مناسب خود را پیدا نمی‌کنید شروع به دوخت مانتویی طبق سایز خود کنید. استفاده از نقش‌های راه راه افقی و شطرنجی در مدل مانتویتان سبب درشت‌تر نشان دادن شما خواهد شد.

08 12

مانتو کلاسیک

از خرید مانتو‌هایی که از قسمت کمر تنگ هستند خودداری کنید زیرا با پوشیدن این نوع مانتو شکم شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داده خواهد شد. از مانتوهایی مثل مانتو کلاسیک که یک طرف لباس بر روی طرف دیگر پیچیده می‌شود یا یک فرم راسته دارند استفاده کنید و سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر و میانی بدن جیب، پلیسه و چین نداشته باشند. خرید مانتو‌هایی که دارای شکاف‌های جانبی هستند برای اندام شما مناسب‌تر و شما را به هنگام حرکت کمتر اذیت خواهند کرد. ین مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد.

09 12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا