مردی که در جوانی پولدار شد

چای کوهی

کی از خواص چای کوهی این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. چای کوهی خلط‌آور است و در درمان برونشیت و آسم مؤثر است. دیگر خواص چای کوهی بهبود سوزش معده و زخم است. چای کوهی از اضطراب می‌کاهد و موجب خواب راحت و عمیق می‌شود.از خواص چای کوهی می‌توانیم به مواردی مانند سلامت پوست، درمان ویروس‌ها، درمان افسردگی، پیشگیری آلزایمر، رفع بی‌خوابی، کمک به افزایش وزن، ضدعفونی مجاری ادراری، ضد درد و ورم معده، درمان کراز، تسکین درد دنبالچه، ضد سرطان، ضد کرم‌های گوارشی، درمان میگرن، درمان اسهال خونی، تقویت قوای جنسی، رفع آرتریت، رفع کم خونی و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کنیم.زنان باردار به دلیل عوارض چای کوهی در دوران بارداری نباید از این چای استفاده کنند.

25 3

چای ایرانی

اگر طرفدار چای ایرانی هستید و یا برای اولین بار می‌خواهید چای ایرانی بخرید، جای درستی آمده‌اید. ما بهترین چای‌های ایرانی را برای شما دستچین کرده‌ایم تا برای همیشه انتخاب اول شما برای خرید چای ایرانی باشیم. چای ایرانی درکام، سالم، طبیعی و بدون هر افزودنی است و دارای عطر و طعمی دلنشین و ماندگار است چای سرگل از غنچه و برگ‌های لطیف چای به دست می‌آید و به همین دلیل مرغوب‌ترین و گران‌ترین چای ایرانی است. چای ممتاز نیز بعد از چای سرگل، در رده بعدی قرار می‌گیرد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین‎‌تر پرمصرف‌ترین چای ایرانی محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. چای‌های ارزان‌ قیمت‌تری مثل چای قلم و یا شکسته نیز طرفداران خاص خود را دارند. اما اکثر مشتریان ما طرفدار چای سرگل و ممتاز هستند که علاوه بر داشتن عطر و طعمی خوب و دلنشین، خوشرنگ نیز هستند.

26 3

چای زعفرونی

چای زعفرونی یکی از نوشیدنی های بسیار خاص و خوشمزه می باشد که می توانید در ایام مختلف سال به خصوص مهمانی و مجالس خود دم کنید. چای زعفران به واسطه داشتن زعفران بسیار شاد آور است و برای کسانی که دچار افسردگی و نارحتی هستند گزینه بسیار خوبی می باشد. چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ما ایرانی ها می باشد که نمی توان آن را از فرهنگ ما جدا کرد، پس چه بهتر که چای را با زعفران دم شده میل کنید تا از خواص زعفران نیز بر خودار شوید. شما می توانید زعفران را به سابیده شده و پودر شده استفاده کنید و یا دم کنید و یا حتی می توانید از ریشه زعفران برای تهیه این چای استفاده کنید. چای زعفران برای زنان باردار اصلا توصیه نمی شود زیرا باعث سقط جنین می شود.

27 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا