لولا های موفقیت خود در ثروتمند شدن را بشناسید

لولا پروانه ای

لولای پروانه ای با شکل پروانه و روکشی تزئینی دارد که آن را از نظر بصری جالب می نماید که این طرح برای کاربردهایی مناسب است که لولا قابل رویت باشد و سخت‌افزاری است که حواس را از یک در، مبلمان یا محصول با اشکال دیگر منحرف کند.

لولاها و پیچهای جایگزین معمولاً از طریق فروشگاه ‌های لوازم خانگی و سخت‌افزاری برای پروژه‌ هایی مانند: بازسازی صندوق قدیمی یا آویزان کردن درهای کابینت ام دی اف جدید فروخته می شود.

شکل دقیق لولا پروانه ای بسته به سازنده آن می تواند متفاوت باشد اما تا حدودی شبیه بالهای پروانه است با طرحی که از سنجاق مرکزی پخش می‌شود.

22 3

لولا کابینت

برخی افراد مثل متخصصان و کابینت سازها لولایی را که برای کابینت استفاده می شود بطور کلی گازور می نامند لولا کابینت به لحاظ نحوه نصب به دو نوع توکار و یا روکار تقسیم می شود که معمولا برای کابینتهایی که بصورت توکار هستند و درب و بدنه در یک راستا قرار می گیرند از لولای توکار استفاده می کنند.

لولاهای توکاری که برای بدنه کابینت در نظر گرفته می شوند دارای دو قسمت هستند که یک قسمت آن روی بدنه کابینت نصب می شود و قسمت دیگر که دارای یک حفره است روی درب قرار می گیرد این لولا دارای ضخامتی مناسب نگهداری و باز و بسته شدن درب کابینت می باشد و توسط پیچهای مخصوصی در محل مورد نظر که با مداد روی در مشخص شده است پیچ می شود.

23 3

لولا مخفی

از یراقالات پرکاربردی که برای درب های مختلف مانند ام دی اف، نئوپان، ملامینه و درب چوبی به کار برده می‌ شود لولا مخفی در اندازه کوچک می باشد که در مدل های متنوع و استاندارد وجود دارد و برای محل نصب که اندازه ی کم و فضای کوچکی دارند مانند اتصال دو قسمت میزهای اتو که مدل تاشو دارند، درب های بسیار کوچک و غیره مناسب می‌ باشد.

شایان ذکر است این مجموعه با سابقه ای درخشان در زمینه تهیه و عرضه انواع لولا مخفی کوچک، سنگین و ارزان در سطح کشور به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع یراقالات شناخته شده است که با ارائه محصولات خود در اندازه‌ های متنوع و استاندارد با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت، در خدمت خریداران محترم قرار بگیرد.

24 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا