راز پولدار شدن دختر جوان با پارچه

پارچه فیلتراسیون

خرید پارچه در بازار کشور ما با وجود تولید کنندگان زیاد در دنیایی از تنوع امکان پذیر می باشد، پارچه فیلتراسیون هوا گرد و غبار هود را در این بخش معرفی می کنیم که از نظر کارایی در سطح عالی قرار دارد و برای خرید آنها باید گفت که افراد زیادی اقدام می کنند. از جمله لوازمی که در ساختشان از این پارچه ها استفاده می شود هود است که با وجود مشتریان زیاد شرایط برای تولید عنده آنها فراهم می آید و بازار عالی ایجاد می گردد. این پارچه گزینه مناسبی برای شروع کسب و کار است.

13 3

پارچه کرسپو

از آن جایی که تکنولوژی روز به روز پیشرفت کرده و انسان ها را به سمت فضای مجازی جذب کرده، تمامی محصولاتی که مورد نیاز آدمی زاد است نیز به سرعت رنگ و بوی جدید به خود گرفته است. پارچه کرسپو، مدل خامه دوزی نیز یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین پارچه های چندسال اخیر است که نظر بانوان را به خود جلب کرده است. یکی از این محصولات، پارچه است که بسیار بسیار دنیای متنوع و پیچیده ای دارد و سالیانه مدل ها و جنس های جذاب تر و زیباتر از سال گذشته، همچون پارچه وال راهی بازار می شود. ابن نوع پارچه طرفداران خاص خود را دارد.

14 3

پارچه کودری

با توجه به اینکه میزان تولیدات نساجی در طی سالهای اخیر افزایش یافته است قیمت پارچه کودری ساده عروسکی بچه گانه در طرح و نقش مختلف متغیر می باشد. با در نظر داشتن این مسئله که این پارچه دارای جنسی لطیف و با کیفیت می باشد با میزان تقاضای بسیاری رو به رو بوده است. پارچه کودری در اکثر نساجیها همراه با کیفیت و درجه بالایی تولید می شود و با توجه به راحتی و خنک بودن در فصول گرم و بهاری مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این پارچه از الیاف نخی لطیف و با کیفیت بوده همچنین از بازار پررونقی برخوردار می باشد.

15 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا