چگونه با گوشت بی هیچ دردسری میلیونر شدم

گوشت بوقلمون

آیا تا به حال راجع به گوشت بوقلمون و خواص معجزه آسای آن چیزی شنیده اید و یا طعم بی نظیر آن را چشیده اید؟ بوقلمون پرنده بزرگی از دسته ماکیان سانان است که اروپاییان در اولین برخورد با آن، تصور می‌کردند که گونه ای از پرندگان گینی است که از ترکیه به اروپا آمده به همین دلیل نام آنرا( turkey) نامیدند، گوشت این پرنده دارای طبعی گرم و تر بوده و گوشت تازه لذیذ و خوش طعمی دارد.

01 11

گوشت شتر مرغ

یکی از روشهای موفقیت اقتصادی هر کشور تجارت و صادرات است که امروزه به دلیل کیفیت و طعم خوب گوشت شترمرغ بازار خرید و فروش گرمی دارد که با بهترین قیمت روز ارائه می شود. گوشت شترمرغ به کشورهایی مثل: ترکیه، روسیه و افغانستان صادر می شود و ایران دومین تولید کننده گوشت شتر مرغ محسوب می شود که در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر آن می پردازیم. همانطور که می دانید به دلیل کیفیت گوشت شترمرغ بازار تجارت آن نیز پر رونق است. شترمرغ از دسته پرندگانی می باشد که زادگاه اولیه ی آنها آفریقا بوده که در حال حاضر در اکثر مناطق جهان پیدا می شود که در ایران نیز شترمرغهای آفریقایی پرورش داده می شود.

02 11

گوشت مرغ

در کشتارگاه ها انواع گوشت مرغ سیاه و صورتی صادراتی را بسته بندی می کنند. یک مرغی که نژاد چینی دارد از سر تا پا رنگ سیاه دارد که مانند کلاغ براق و مشکی می باشد که از زیبایی ویژه ای بهره مند می باشد که حتی پوست بدن آن هم به همین رنگ می باشد که اگر به وسیله دستگاه های برنده سر و دم آنها گرفته شود و بعد از کندن بال و پر آنها اندام تیره آن را خواهید دید.
این پرنده را از گذشته تا اکنون برای رفع بلا و مریضی سر می برند و به افراد فقیر می دهند که در بین مردم بسیار خجسته می باشد و از آنجایی که هر زمان نمی توانند گوسفند و گوساله ذبح کنند و تکه های بدن آن را به عنوان گوشت قربانی پخش کنند تمایل افراد به خرید این موجود زنده بیشتر می باشد که برای آنان خوش یمن و به صرفه می باشد.

03 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا