جهان پر از نعمت و ثروت است، چگونه از آن استفاده کنیم

یکی از این نعمت ها گیاهان روغنی هستند که با تولید روغن آن ها و به فروش رساندنشان می توانیم ثروتمند شویم.

روغن زیتون بکر

روغن زیتون بکر علاوه بر اینکه برای مصارف خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد، جهت مصرف موضعی نیز کاربرد دارد.

 روغن زیتون برای پوست چروک صورت لاغری گوش بسیار مفید و کار آمد می باشد.

این روغن حاوی انواع ویتامینهای مفید و آنتی اکسیدان است و همچنین اسکولن موجود در روغن زیتون در بازسازی سلولهای پوست موثر می باشد.

قابلیت ضد باکتریایی روغن زیتون در رفع چروک های صورت بسیار تاثیر گذار است، از این رو موجب رفع هرگونه جوش و شادابی و لطافت پوست می گردد.

امروزه فرآوری و تولید این روغن به طور گسترده ای افزایش یافته است که بدین ترتیب خرید و فروش آن بخش وسیعی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است.

43 1

روغن زیتون اصل

اگر شما به دنبال این هستید که بتوانید از مکان معتبری روغن زیتون خوب را تهیه کنید می توانید به سایت مجموعه ما سر بزنید و با ضمانت کیفیت این محصول را تهیه فرمایید.

از خواص روغن زیتون اصل این است که کبد را تمیز و پاکسازی می کند و باعث راحت تر شدن هضم غذا می شود و همچنین سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

استفاده از این طلای مایع باعث می شود که فشار خون شما تنظیم شود و برای افرادی که دیابت دارند بسیار موثر بوده و همچنین کاربردهای زیادی برای پوست و مو دارد.

روغن زیتون به دلیل داشتن مقادیر زیادی از کلسیم در تقویت استخوانها تاثیر بسزایی دارد و از استخوان های بدن و غضروفها محافظت می کند. استفاده از روغن زیتون برای پوست صورت می تواند روند پیری را به تعویق بیندازد و پوست صاف و یکدستی به شما بدهد.

امروزه محصولات آرایشی بهداشتی زیادی با اسانس روغن زیتون مثل سرم مو، کرمهای مرطوب کننده، ماسک مو و شامپو موی زیتون برای موهای خشک تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند.

44 1

روغن زیتون 4 لیتری

روغن زیتون 4 لیتری در رفع آفتاب سوختگی بسیار موثر است. رطوبت رسانی عمیق و قوی برای پوست می باشد.

 یک کرم چشم طبیعی است که باعث نرمی و لطافت پوست می شود و از چروک در زیر و اطراف چشم جلوگیری می کند. در رفع چروک های ناشی از دوران بارداری مفید می باشد.

این روزها تشخیص اصل بودن بسیاری از محصولات کار دشواری شده است که روغن زیتون سابروسو یکی از آنهاست که بتوانیم تقلبی آن را به راحتی بشناسیم.

از روغن زیتون می توانیم به عنوان ضد آفتاب طبیعی و یک پاک کننده قوی آرایش استفاده نماییم. با روغن زیتون می توانید پوست صورت و بدنتان را لایه برداری کنید و از مخلوط نمک با آن اسکراپ درست کنید.

می توانید به جای فومهای کف از روغن زیتون استفاده کنید. با روغن زیتون زیباترین و بهترین مو را داشته باشید و از شامپو براق کننده کم تر استفاده کنید و اگر موهای خشک و وزی دارید از آن به عنوان سرم مو طبیعی استفاده کنید.

45 1

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا