تکنیک های کاربردی که کسب و کارم را تغییر داد

سیر تند

در فصل‌های آنفلوآنزا و سرماخوردگی، بسیاری افراد از بیماری‌های ایجاد شده توسط باکتری‌ها رنج می‌برند. گفته می‌شود افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تری هستند، بیش‌تر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. و به گفته‌ی بسیاری مصرف سیر تند‌ می‌تواند عملکرد محافظتی سیستم ایمنی را تقویت کند. مطالعه‌ای نشان داد مصرف روزانه‌ی این سبزی پرخاصیت ابتلا به آنفلوآنزا و سرماخوردگی را تا ۶۳٪ کاهش می‌دهد. بنابراین اگر مستعد ابتلا به این بیماری هستید، اضافه کردن سیر‌ به رژیم غذایی‌تان می‌تواند مفید باشد. برای درمان سرماخوردگی با سیر به روش زیر عمل کنید.

31 2

سیر خشک در بارداری

سیر خشک در بارداری طعمی فوق العاده به غذاها می دهد و به دلیل خواص سلامتی بالقوه ایی که دارد آن را پادشاه گیاهان می نامند که بسیار از آن تجلیل میشود. با این حال برخی افراد به آن آلرژی دارند که بسیار نادر است. آلرژی به سیر زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن، سیر را ماده ایی مضر تشخیص دهد و برای مبارزه با آن آنتی بادی تولید کند.

این آلرژی میتواند بلافاصله یا کمتر از دو ساعت باشد. هم چنین میتوانید یک واکنش نامطلوب بدون حساسیت به سیر داشته باشید. این مورد که شایع تر نیز می باشد، به عنوان عدم تحمل غذایی می باشد که باعث سوء هاضمه و سوزش سر دل می شود.

در پی تحقیقات بسیار وسیعی که بر روی مواد ضد ریزش مو صورت گرفته است، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که استفاده موضعی از سیرخشک دو بار در روز به مدت سه ماه می تواند به کاهش ریزش مو کمک کند.

اما خوردن سیر خشک  بجای استعمال خارجی برای افرادی که پوستی حساس دارند توصیه می شود. خوردن سیر خشک به طور منظم و البته متعادل در طول روز نیز به تقویت ریشه و پیاز موی شما کمک می کند تا کمتر دچار ریزش مو بشوید.

32 2

سیر خام ناشتا

این دیدگاه که سیر خام ناشتا چاق کننده است به طور کامل اشتباه است و بالعکس سیر خام با داشتن فیبر و آنتی اکسیدان موجب لاغری میشود.از مصرف بیش از حد سیر نیز پرهیز کنید،چون سبب افت فشار خون واگر بوی آن بیش از حد در محیط پخش شود باعث بر هم خوردن حال شما میگردد.

مجموعه ما درراستای سلامتی و با هد ف بهبود سلامت مردم  با استفاده از تجربیات فراوانی که در زمینه کشت و فرآورده های سیر داشته شما را به خرید سیر اگانیک و درجه یک دعوت مینماید. اگر قصد تهیه این محصول را دارید میتوانید با خاطری آسوده از ما خرید نمایید. ما به صورت تمام وقت آماده ارائه محصولی باکیفیت به شما ملت عزیز هستیم.

33 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا