پیوسته و مستمر به سوی موفقیت حرکت کنید

تابلو بوم چراغ دار

سؤالی که ممکن است ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده باشد، این است که تابلو بوم چراغ دار با چه قیمت به فروش می‌رسند؟ اندازه تابلو صد در صد در کنار نوع قاب و جنس پارچه حرف‌های زیادی برای برآورد و محاسبه قیمت آن دارد. بدین ترتیب اگر به دنبال جنس باکیفیت و قیمت مناسب هستید تنها به صورت آنلاین و اینترنتی انتخاب کنید؛ چراکه در این روش هزینه‌ای به اسم واسطه وجود ندارد و شما می توانید قیمت واقعی محصول را پرداخت کنید.

البته بسیار دیده شده است که برخی از افراد باقیمت‌های ارزان به خرید این محصول اقدام می‌کنند، اما بعد از مدتی از کیفیت کار رضایت ندارند؛ چرا که به‌هیچ‌عنوان یک جنس با کیفیت و تضمین شده با قیمت پایین به فروش نمی‌رسد؛ زیرا برای تولید آن زمان و هزینه زیادی صرف شده است.

25 2

تابلو چرم

امروزه تابلو چرم چینی دارای قیمت مناسبتری نسبت به نوع ایرانی می باشد، اما این تابلوها کیفیت و متریال کمتری دارند. تابلو چرمها زمانی که در برابر عوامل محیطی قرار می گیرند امکان بروز رطوبت را افزایش می دهند.

به همین دلیل می بایست با استفاده از دباغی کردن از کاهش آسیب لک و صدمه تابلو جلوگیری کرد. بسیاری از افراد مشکل پسند به عزیزان خود از این تابلوها به عنوان کادو استفاده می کنند و می تواند بهترین هدیه برای افراد به شمار رود. تابلوهای چرم در بازار تنوع اندازه و مدل دارند که با طرحهای دخترانه، پسرانه و کودکانه در بازار مشاهده می شوند.

این تابلوها ممکن است بعد از مدتی طولانی خشک و شکننده شوند که می توان با محلول زاج سفید و نمک آن را ترمیم کرد. همانطور که می دانید پوست چرم گاوی و بز در ایران بسیار رواج دارد و از آن برای تابلوهای چرمی استفاده می کنند.

26 2

تابلو دکوراتیو گل برجسته

این تابلو دکوراتیو گل برجسته برای سالنهای ورزشی مانند باشگاه ها بسیار زیبا می باشد شما با خریداری این تابلوها و استفاده آن در باشگاه حس خوبی به ورزشکاران می دهید و این حس خوب باعث افزایش انرژی و ورزش آنها می شود زیرا محیط و دکوراسیون زیبا بسیار در روحیه همه افراد تاثیر گذار است.

یکی از مکانهایی که بسیار با قرار دادن تابلوهای دکوراتیو زیبا می شود پشت کاناپه ها است که اگر طرح و رنگ آن با خود کاناپه هم ست شود که دیگر بی نظیر می شود و یک ترکیب رنگی زیبا به وجود می آید، البته این که می گوییم رنگها ست شود منظور این است که رنگهایی استفاده شود که بهم بخورد و با هم هماهنگ باشند فقط دقت کنید اندازه تابلویی که استفاده کرده اید از کاناپه بیرون نزند و از آن بزرگتر نباشد که در این صورت زیبایی دکوراسیونتون دو چندان نمی شود هیچ بلکه زشت تر هم می شود.

27 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا