پولساز ترین زبان برنامه نویسی کدام است

من به شخصه خرما را انتخاب نمودم که تا به امروز توانستم از طریق توانستم به پول خوبی دست پیدا نماییم پس بیایید شما هم وارد این حوزه شوید چرا که آینده روشنی را برای شما رقم خواهد زد.

خرما کلوته

شیره خرما کلوته دارای خواصهای فراوانی است که برای بسیاری ارز بیماریها مفید می باشد، شیره خرما را به صورت شربت یا با ترکیب ارده کنجد در وعده صبحانه مصرف می کنند.

شیره خرما سر شار از مواد معدنی و ویتامینهایی مانندC ، A1، B1، B2، B5 وk  می باشد.

سعی کنید در خرید انواع خرما همچون خرما کلوته و خرما خشک پیارم دقت بالایی داشته باشید برای مثال از انقضای آن نگذشته باشد، تقلبی نباشد، تازه باشد، کیفیت آن بالا باشد. در این سایت ما این نوع خرما را به بهترین کیفیت و بسته بندیهای متفاوت به فروش می رسانیم.

برداشت خرمای کلوته در ابتدای شهریور آغاز میشود. در واقع از اوایل شهریور تا اواخر شهریورماه را زمان برداشت و یا رسیدن این خرما میدانند، در شهرهای جنوبی ایران نیز خرما کلیته به خوبی برداشت میشود. تعداد زیادی از زمین های زیر کشت این شهرها نیز از خرما کلوته هستند.

19 2

خرما مجول

خشک کردن خرما مجول معمولا طول عمر آن را طولانی کرده و از فاسد شدن آن جلوگیری می کند طریقه مصرف خرمای مجول خرمای مجول را می توان به صورت تازه یا خشک شده به عنوان میان وعده یا جایگزین طبیعی شکر استفاده نمایید.

مثلا فقط ۲ عدد از این خرما یعنی معادل تقریبی ۴۸ گرم، حاوی مواد زیر است:

کالری: ۱۳۳؛ کربوهیدرات: ۳۶ گرم؛ فیبر: ۳٫۲ گرم؛ پروتئین: ۰٫۸ گرم شکر: ۳۲ گرم چربی: ۰ گرم کلسیم: ۲ درصد مقدار ماده مغذی موردنیاز روزانه (DV) آهن: ۲ درصد DV پتاسیم: ۷ درصد DV مس: ۱۹ درصد DV ویتامین ب۶: ۷ درصد DV منیزیم: ۶ درصد DV به‌طورکلی، انواع خرما دارای مقدار قابل‌توجهی فیبر و انواع گوناگونی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، ویتامین های B، مس و منیزیم هستند.

20 2

خرما مضافتی

خرما مضافتی برای پیشگیری از سوءهاضمه باید به کودک خرما داد زیرا از وارد شدن عفونت و باکتری به روده جلوگیری می کند بیشتر مشکلات سوء هاضمه در کودک به همین دلیل می باشد که کودک با خوردن خرما در برابر این بیماری مقاومت می کند.

مراقبت از کبد: کودکان بیشتر از بقیه افراد در خطر ابتلا به ویروس قرار می گیرند که باعث می شود ویروس برای کبد اختلالاتی را ایجاد کند که با خوردن خرما سیستم ایمنی کودک ایمن می شود و از انواع بیماریها جلوگیری می کند.


همان طور که می دانید خرما مضافتی صادراتی از خوشمزه ترین خرماها می باشد که در مراکز و شرکتهای مختلف تولید و خرید و فروش می شود.

در عرصه ی صادرات این خرما طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در هنگام خرید خرما توجه داشته باشید که در بسته های استاندارد و با کیفیت بسته بندی شده باشد.

21 2

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا