تغییر برنامه های کاریم باعث ثروتمند شدنم شد!

صابون تریاک

در کشور ما کارخانه های متعدد زیادی مشغول به تولید صابون تریاک هتلی هستند و قیمتهای مختلفی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است و خریداران محترم بنابر نیاز خود می توانند از ارزان ترین یا گران ترین صابونها، انتخاب مناسب خود را داشته باشند.

با توسعه روزافزون تمدن بشری و افزایش تعداد ساختمانهای بلند در شهرهای کوچک و بزرگ، انسانهای بیشتری در شهرها جمع شده اند تا کار و زندگی کنند و با افزایش درآمد، مصرف دردسر بیشتر می شود، محصولات بیشتری تولید می شوند و بسته بندی محصولات روز به روز پیشرفته تر و شکیل تر می شود، که فشار زیادی بر حفاظت از محیط زیست شهری وارد می کنند.

محصولات هتلی مانند شامپو، حوله، صابون، دمپایی، مسواک، شانه، کلاه دوش و سایر محصولات از وسایل ضروری در هتلها هستند، بنابراین اگر این محصولات بتوانند استفاده از پلاستیک را کاهش دهند، اهمیت ویژه ای پیدا خواهند کرد و نه تنها برای کاهش استفاده از بسته بندی های پلاستیکی، بلکه زیست تخریب نبودن این کالاها، باعث می شود تا محیط زیست سالم تری داشته باشیم.

28 2

صابون تریاک اصل

یکی از بهترین کاربردهای صابون تریاک اصل برای لک صورت می باشد. این محصول، پوست را عمیقا بازسازی می کند و بافت داخلی و خارجی پوست شما را ترمیم می نماید. از پوست شما در مقابل آلودگی ها مراقبت می کند. و به این ترتیب پوست  شما صاف، نرم و براق می شود.

این صابون پوست را احیا کرده و باعث روشن شدن پوست می شود و از چین و چروک ها ی پوست جلوگیری می کند. این محصول یک منبع غنی از کراتین می باشد و برای تغذیه پوست، بسیار مناسب هست. بهتر است از این محصول را به طور مرتب استفاده کنید تا برای پوست شما موثر واقع شود.

پوست صورت در زیبایی افراد، تاثیر زیادی دارد و به همین علت، استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای پوست، بسیار حائز اهمیت است. خواص صابون تریاک را به هیچ عنوان نمی توان در سلامت و زیبایی موها دست کم گرفت.

این محصول، که با استفاده از دانش تخصصی در این زمینه، تولید شده است با کیفیت بسیار بالایی، در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصولات کاملا گیاهی هستند و حاوی روغن های مفید برای پوست می باشند تا به پوست شما آسیبی وارد نشود.

29 2

صابون لوکس

صابون لوکس یکی از مهم ترین مواد شوینده می باشد. صادرات مواد شوینده در بین صنایع مختلف، موفقیتهای عظیمی را به خود اختصاص داده است.

این امر موجب پیشرفت در صادرات صابون به کشورهایی از جمله: کویت، ترکمنستان، لبنان و تاجیکستان و سایر کشورهای همسایه گردیده است.

مطالعات اخیر نشان دهنده‌ی بالاترین میزان تقاضای چین برای این محصول می باشد و اگر شما علاقه مند به ورود در بخش صادرات این محصول می باشید ابتدا باید اطلاعات جامعی برای شروع کار کسب نمایید و با تمامی ترفندها و قوانین صادرات صابون آشنا شوید تا پس از آغاز کار دچار زیانهای مالی نشوید و به درآمد بالایی دست یابید.

30 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا